سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساف : تشدید تجاوزات اسرائیل از زمان ازسرگیری مذاکرات

سازمان آزادیبخش فلسطین از افزایش تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها از زمان ازسرگیری مذاکرات خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی القدس ؛‌ سازمان آزادی بخش فلسطین اذعان کرد رژیم اسرائیل از زمان ازسرگیری مذاکرات در سی ام ژوئیه سال دو هزار و سیزده، تجاوزات خود را علیه فلسطینی ها افزایش داده است.  

سلمی رفاعی گزارشگر این شبکه در گزارشی درباره این موضوع گفت ناظران معتقدند تشکیلات خودگردان فلسطین در رابطه با مذاکرات با رژیم اسرائیل در تنگنا و بن بست واقعی قرار دارد. ناظران تاکید دارند نتایج و آثار منفی برای ملت فلسطین چه در روند مذاکرات یا بعد از پایان آن، پی در پی افزایش می یابد به ویژه اینکه رژیم اشغالگر از این مساله برای رسیدن به اهداف خود و به زیان حقوق فلسطین، سوء استفاده می کند.

اداره امور مذاکرات در سازمان آزادی بخش فلسطین تاکید کرد از زمانی که مذاکرات در ژوئیه سال گذشته ازسرگرفته شده است رژیم اشغالگر تجاوزات خود را علیه فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی افزایش داده است. ساخت هزاران واحد مسکونی برای شهرک نشینان ، تخریب خانه های دهها فلسطینی ، قتل ، تجاوز ، بازداشت و حملات نظامی از جمله تجاوزات ژریم اشغالگر به شمار می رود. به گفته این سازمان، این تجاوزات ممکن است مانع از رسیدن به صلح عادلانه شود.

سازمان آزادی بخش فلسطین از جامعه بین المللی خواست به مسئولیت خود در بازخواست اشغالگران به علت افزایش تجاوزات شان در سرزمین های اشغالی عمل کند. این تجاوزات به حد هشدار تشکیلات خودگردان درباره توسل به سازمان ملل متحد برای درخواست پذیرش آن به عنوان کشور مستقل فلسطینی و تهدید به عقب نشینی یکجانبه از کرانه باختری اشغالی رسیده است. روزنامه اسرائیلی معاریو از طرح جدیدی پرده برداشت که مایکل اورن در زمان به عهده گرفتن سمت سفیر این رژیم در آمریکا تهیه کرده است.

در این طرح به عقب نشینی اسرائیل از کرانه باختری طبق منافع این رژیم اشاره شده است و تنها این رژیم اختیار ترسیم مرزهای کشور آینده فلسطین را دارد به طوری که بیشترین تعداد ممکن از فلسطینی ها را دربرگیرد و در اسرائیل بیشترین تعداد شهرک نشینان باقی بماند. به گفته مایکل اورن، رژیم اشغالگر راه حل دو کشور برای دو ملت با توافق را ترجیح می دهد اما اگر تشکیلات خودگردان به سازمان ملل متحد مراجعه کند طرح های جایگزین مطرح خواهد شد.


انتهای پیام / 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.