سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضویت گروه سپاسد در معاهده جهانی سازمان ملل متحد

گروه تخصصي سپاسد از رده‌هاي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) به عضويت معاهده جهاني سازمان ملل متحد در آمد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص)‏، اين معاهده از شركت‌هاي عضو مي‌خواهد مجموعه‌اي از ارزش‌هاي اصلي در زمينه حقوق بشر، استانداردهاي كار، محيط زيست و مبارزه با فساد را در حوزه نفوذ خود حمايت و تصويب كنند.

اتخاذ رویکرد پیشگیرانه برای چالش­های زیست محیطی و استفاده از فناوری­های سازگار با محیط زیست، مبارزه با فساد در معاملات و معادلات اقتصادی، حمایت و حفاظت از حقوق بشر و مسئولیت اجتماعی‏، عدم تبعیض در استخدام و شغل، از بین بردن تمام موارد کار اجباری و عدم استفاده از کار کودکان از مهم‌ترين اصول معاهده جهانی سازمان ملل متحد مي‌باشد.

شايان ذكر است گروه تخصصي سپاسد با بهره‌گيري از تجارب ارزشمند مديريتي و با در اختيار داشتن ماشين‌آلات و تجهيزات پيشرفته روز توانايي اجراي انواع سد‏، ساختمان نيروگاه‌هاي برق‌آبي، خطوط ريلي مترو و تأسيسات وابسته، احداث شبكه‌هاي آبياري و زهكشي، خطوط انتقال برق فشار قوي، سازه‌هاي بتني بلند و... را دارد.

اجراي پروژه‌هاي عظيم ملي همچون سد مخزني كرخه بزرگ‌ترين سد خاكي كشور و سد گتوند عليا بلندترين سد خاكي كشور از اقدامات گروه تخصصي سپاسد به شمار مي‌آيد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.