سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"السیسی" همچنان وزیر دفاع مصر می ماند

یک مقام مصری اعلام کرد ژنرال عبدالفتاح السیسی فرمانده ارتش این کشور در کابینه جدید سمت خود را به عنوان وزیر دفاع حفظ خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ این منبع گفت: سیسی تا هنگامی که همه مسائل مربوط به قانون انتخابات حل شوند در سمت خود باقی خواهد ماند.

سیسی بخت بالایی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده مصر دارد اما تا کنون برای رقابت در این انتخابات نامزد نشده است. وی برای نامزدی در انتخابات ابتدا باید از وزارت دفاع استعفا کند.

همچنین ابراهیم محلب که از طرف رئیس جمهور مصر مامور تشکیل کابینه جدید شده است روز چهارشنبه چند وزیر از جمله محمد ابراهیم وزیر کشور را در سمتهای خود ابقا کرد. 

شریف اسماعیل وزیر نفت و اشرف العربی وزیر برنامه ریزی مصر نیز در سمت های خود ابقا شدند. در مورد اینکه چه کسی وزارت دفاع کابینه جدید را بر عهده خواهد داشت هنوز مطلب رسمی اعلام نشده است اما یک منبع دولتی اعلام کرد عبدالفتاح سیسی فرمانده ارتش مصر در سمت خود به عنوان وزارت دفاع ابقا خواهد شد.  

در مورد وزیر دارایی کابینه جدید نیز خبری اعلام نشده است.  دولت موقت مصر روز دوشنبه در اقدامی غیر قابل انتظار استعفا کرد و ابراهیم محلب روز سه شنبه مامور تشکیل کابینه شد.
انتهای پیام  /
برچسب ها: السیسی ، مصر ، ابقا ، تنش ، درگیری ، مبارک ، مرسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.