سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

معرفی مدیرعامل کشت و صنعت مغان

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و با معرفی اعضای جدید هیئت مدیره، مدیرعامل کشت و صنعت مغان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در این مراسم معاون وزیر جهاد کشاورزی با قرائت حکم اروجعلی محمدی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت صنعت و دامپروری مغان فعالیت این مجموعه را بعد از سال‌ها رکود به حالت رونق مجدد درآورد.

مدیرعامل جدید کشت و صنعت مغان گفت: کشت و صنعت مغان موهبتی است که خداوند به منطقه زرخیز شمال استان اردبیل اهدا کرده که ضرورت دارد از این ظرفیت بهینه استفاده شود.

اروجعلی محمدی افزود: مدیریت در این مجموعه‌ها چند وجهی است و باید مراقبت لازم از تولید بیشتر و کیفی جلب رضایت‌مندی کارکنان و کارگران، افزایش بهره‌وری و راندمان تولید بالا، به همراه فعال نگهداشتن زیرمجموعه‌ها این شرکت مدنظر باشد که بنده برای این کار آستین بالا زده‌ام تا بار دیگر بعد از هشت سال در این مجموعه بتوانم خاطره خوش و مدیریتی مناسب و لایق را به معرض دید بگذارم.

وی حمایت جدی از حق و حقوق کارمندان و کارگران این شرکت را یکی از برنامه‌های جدی خود بیان کرد و گفت: سعی خواهیم کرد بار دیگر این بنگاه عظیم اقتصادی را با تلاش خود پرسنل و ایجاد رضایت‌مندی بیشتر فراهم کرده و به حرکت رو به جلوی آن بیش از گذشته کمک کنیم./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کشت ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.