سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ آیت الله مکارم شیرازی:

دروغگویی سران غرب وآمریکا باپذیرش کودتا در اوکراین

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: سران غرب وآمریکا باپذیرش کودتا در اوکراین نشان دادند در موضوع دموکراسی و حقوق بشر دروغ گو هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله مکارم شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با بیان اینکه برخی ها هرکجا منافعشان تامین شود حمایت و در جای دیگر مخالفت می کنند اظهار داشتند: امروز سران غرب و آمریکا باید مورد راست آزمایی قرار گیرند تا معلوم شود کسانی که ادعای حقوق بشری در دنیا دارند ، آیا در همه جا این ادعا را دارند یا فقط در جایی که منافعشان تامین است مطرح می کنند.

آیت الله مکارم شیرازی افزودند: کسی که دم از حقوق بشر و دموکراسی می زند باید همه جا یکسان عمل کند که اگر سران غرب این رویه را می داشتند، آنوقت می توان گفت این ها راست می گویند.

وی با بیان اینکه غرب، پیش از این، کودتا در مصر و همه پرسی 30درصدی آن را قبول کرد افزودند :همین اروپاییان و غرب متاسفانه با پذیرش کودتا در کشور اوکراین نشان دادند که در موضوع دموکراسی دروغ می گویند.

وی با بیان اینکه غربی ها با صراحت به حقوق ملت ها توهین می کنند اظهار داشت: سالیان متمادی در افریقای جنوبی حکومتی نژاد پرست مورد حمایت انگلستان بود، و دلیل آنها حفظ منافع دولتشان است که آن را به صراحت می گویند و این ها باید برای ما درسی باشد و عده ای بلند نشود تا برنامه های غرب را اجرا کنند./س
 
پایان خبر/
برچسب ها: قم ، دروغگویی ، سران ، غرب ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.