سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بهره برداری از 28 هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان

بهره برداری از 28 هزار واحد مسکن مهر شامل 14 هزار واحد شهری و 14 هزار واحد روستایی در استان اصفهان آغاز شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی در طرح مسکن مهر شاهین شهر ، گفت: یکی از گامهای مهم و مثبت دولت، تامین مسکن و توجه ویژه به خانوارهاست و تلاش شده طرح مسکن مهر به عنوان عزم بزرگ ملی در جهت خانه دار شدن مردم با دقت و سرعت به پایان برسد.

سید محمد پژمان در زمینه مسکن مهر اصفهان اظهار کرد: همه طرح های مسکن استان اصفهان در سال 93 تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد که باید از خدمات اداره کل راه و شهرسازی و دستگاههای خدمات رسان استان اصفهان در تکمیل طرح های مسکن مهر قدردانی کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: در پنجمین مرحله افتتاح مسکن مهر استان اصفهان تعداد 28 هزار واحد شامل 14 هزار واحد مسکن مهر شهری در شهرهای بالای 25 هزار نفر، زیر 25 هزار نفر و بافت فرسوده و 14 هزار واحد روستایی تحویل متقاضیان شد.
محمود محمودزاده افزود: برای این تعداد، هشت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و از مجموع 216 هزار واحد مسکن مهر استان اصفهان تاکنون 170 هزار واحد به بهره برداری رسیده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون 76 درصد برنامه مسکن مهر استان محقق شده، اظهار کرد: بالغ بر 350 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت شده است/س.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.