سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تذکر شفاهی نمایندگان مطرح شد

ابراز نگرانی بهارستان‌نشینان نسبت به چگونگی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

نماینده مجلس نسبت به چگونگی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به دولت هشدار دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران عباس فلاحی باباجان نماینده اهر و هریس ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس اظهار داشت: نمایندگان مجلس مذاکرات را به دقت دنبال می‌کنند و نمی‌گذارند که حق و حقوق و عزت ملت ایران مورد معامله قرار گیرد.
 
وی با اشاره به مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها خطاب به دولت تاکید کرد: دولت در راستای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نباید اجازه دهد که قشر مستضعف مورد فشار مضاعف قرار گیرد.  
 
هم چنین محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در تذکر شفاهی نیز نسبت به فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تذکر داد و از دولت خواست که این فاز هدفمندی یارانه‌ها را به درستی انجام دهد و افراد واجد شرایط را از هم تفکیک کند.
 
وی افزود: برخی از اعضای تیم اقتصادی دولت خوب عمل نمی‌کنند و موضوعاتی نظیر داشتن خانه و خودرو را برای شناسایی افراد مستحق دریافت یارانه و یا عدم دریافت آن عنوان می‌کنند.  
 
این نماینده مجلس خطاب به دولت گفت: اگر قانون هدفمندی یارانه‌ها به درستی عمل نشود سرنوشت آن مانند نحوه توزیع سبد کالا خواهد شد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: یارانه ، تذکر ، صحن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
نمايندگان ،جهت اجراي فاز دوم به دولت راهكار بدهند واقع بينانه بايد نگاه كرد شيوه توزيع سبد كالا واقعا درشان اين ملت نبوده و نيست ،كارگر آزادي كه حتي كار هم ندارد سبد كالا نداشته باشد اما كساني كه خودشان وخانمشان كارمندند سبد كالا بگيرند،اون هم يه فروشگاه فقط برنجشه داره يكي هيچكدومشه نداره و...0