سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقاکوچکی: سنتر‌های تیم در 40 دقیقه 4 امتیاز آوردند/ مشکلات مالی هنوز هم تیم را آزار می‌دهد

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان با اشاره به باخت مقابل صنایع گفت: توپ‌های زیرحلقه به طرز عجیبی گل نمی‌شد و بازیکنان پست سنتر تیم در مجموع 4 امتیاز به دست آوردند.

عباس آقاکوچکی  سرمربی تیم همیاری زنجان که بهترین فرصت برای رسیدن به برد را در پایان دور رفت مرحله دوم از دست داد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: ما باید تیم صنایع را در زنجان شکست می‌دادیم اما درست مانند مرحله مقدماتی که مشکلات مالی تیم را آزار می‌داد، این بار هم اوج گرفتن این مشکلات روی تیم اثر منفی گذاشت. هر چند ما به هدف اولیه خود که رسیدن به جمع هشت تیم اول بود دست پیدا کردیم و هدف بعد هم مقام پنجم، ششمی درلیگ است.

*بازیکن خارجی در 40 دقیقه تنها 2 امتیازآورد

سرمربی همیاری زنجان ادامه داد: هنوزهم در دور برگشت برای ما فرصت هست. بدون درنظر گرفتن بازی آخر، در سایر بازیهای دور رفت مقابل مهرام و ذوب آهن واقعاً خوب بودیم اما مقابل صنایع با وجود دفاع خوب، درحمله بسیار بد عمل کردیم و توپهای زیرحلقه گل نشد.

آقاکوچکی تأکید کرد: بازیکن خارجی تیم که در هر بازی حداقل 20 امتیاز می‌گرفت، تنها دو امتیاز برابر صنایع به دست آورد و بازیکنان پست تیم در مجموع 40 دقیقه تنها 4 امتیاز داشتند. البته الکسیف در بازیهای قبل عملکرد خوبی داشت و بازی با صنایع یک استثنا بود که این بازیکن تنها ریباند کرد. در پایان بازی هم چند ترن اور( توپ از دست رفته) برداشتیم که همان توپها باعث برد صنایع شد.

وی اشاره کرد: مشکلات مالی برای همه از پرسپولیس و استقلال در فوتبال تا تیم‌های دیگر بسکتبال هم پیش می‌آید و جدای این حاشیه‌، تیم ما باید برنده می‌شد وقتی توپهای زیر حلقه به طرز عجیبی از دست می‌رفت کاری از دستمان برنمی‌آمد. حتی درموقعیت‌هایی که تنها یک بازیکن و حلقه بود هم توپ وارد سبد نشد.

*تلاش می‌کنیم در گروهمان چهارم نشویم

سرمربی زنجان اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که درگروه خود چهارم نشویم چون از طرف دیگر در پلی آف به پتروشیمی برخورد می‌کنیم و قدرت این تیم هم برای همه مشخص است.

وی تأکید کرد: نقطه ضعف تیم ما از ابتدای فصل مشکلات مالی بود. با وجود تلاشهای میرابی درهیئت بسکتبال زنجان و سایرین ، هنوز به روند آرامش بخشی نرسیده‌ایم. اگر اینطور نبود با پیروزیهای بیشتر به مراحل بالاتر صعود می‌کردیم.

آقاکوچکی با ناراحتی ازباخت صنایع تأکیدکرد: با تمام صحبت‌ها باید هفته قبل ازشرایط میزبانی استفاده می‌کردیم. البته تیم صنایع هم واقعاً خوب کار کرد به خصوص محمد کنه که تنها در نیمه اول، آمار دبل دبل داشت و تمام شوتهایش به گل تبدیل شد. درهر حال تنها باید تمرکزمان را روی بازیهای آینده بگذاریم تا در صورت امکان صعودی یک پله‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مشکلات ، حمله ، منفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.