سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوستی‌مهر: تیم ملی جوانان و استقلال به مصاف هم می‌روند

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دوستی‌مهر اظهار داشت: برنامه ریزی اردوهای تیم ملی جوانان به این گونه است که مقاطعی که اردو تشکیل می دهیم بازیکنان را از روز جمعه در اختیار می گیریم و تا دوشنبه بازیکنان را در اختیار داریم. برگزاری این اردوها به انسجام تیم ملی جوانان کمک می کند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با همکاری و هماهنگی کمیته جوانان برای دیدن نقاط مختلف کشور مربیان تیم ملی جوانان به شهرهای مختلف کشور سفرمی کنند و در همین راستا رحیم میراخوری و فرشاد ماجدی دیروز به سمنان رفته بودند و من هم امروز به آبادان می روم تا بازیکنان این منطقه از کشور را ببینم.

دوستی‌مهر درباره اردوهای خارجی تیم ملی جوانان گفت: در حال حاضر با هماهنگی کمیته جوانان در حال برنامه ریزی هستیم تا در کشورهای امارات، قطر و مجارستان اردوها و بازیهای دوستانه ای داشته باشیم که برنامه دقیق آن از طریق سایت فدراسیون اعلام می شود.

سرمربی تیم ملی جوانان درپایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی که انجام داده ایم دوشنبه آینده در کمپ استقلال به مصاف تیم بزرگسالان استقلال می رویم که این بازی با مدعی قهرمانی لیگ برتر و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به نفع تیم ملی جوانان خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فدراسیون ، سرمربی ، تیم ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.