سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عارفی در نطق میان دستور مطرح کرد

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ایجاب می‌کند که دولت و مجلس با یک نگاه دقیق و عمیق و پرهیز از سیاست ورزی و با رویکرد ظرفیت‌های منطقه‌ای طراحی، برنامه‌ریزی و اقدام کند تا ظرفیت‌ها بتواند تاثیر خود را در اقتصاد ملی و زندگی مردم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "فرج‌الله عارفی" نماینده مردم جیرفت در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۷ اسفندماه در نطق میان دستور خود، گفت: کشور ما به لحاظ تنوع آب و هوایی و وجود ظرفیت‌های فوق‌العاده نیازمند عزم جدی است و برنامه‌ریزی منطقی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود است.  
 
وی افزود: ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ایجاب می‌کند که دولت و مجلس با یک نگاه دقیق و عمیق و پرهیز از سیاست‌ورزی و با رویکرد ظرفیت‌های منطقه‌ای طراحی، برنامه‌ریزی و اقدام کند تا ظرفیت‌ها بتواند تاثیر خود را در اقتصاد ملی و زندگی مردم داشته باشد.  
 
این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: آمریکا‌! مستعمره صهیونیست‌ها، بدانید در مقابل اراده ملت آزاده و فهیم ایران محکوم به شکست هستید، اگر با اتکا به اصلاحات غلط و غیر واقعی مطالبی مطرح می‌کنید و به ملت ایران جسارت می‌کنید، بهتر است به جای فرافکنی و دروغ‌پردازی به سراغ آزادکردن ملت خودتان از استعمار صهیونیست‌ها باشید.  
 
وی افزود: تحریم‌ها هیچ اثری بر اراده ملت ایران ندارد، ملت و دولت ایران قدمی از حرکت رو به جلوی توسعه کشور به ویژه انرژی هسته‌ای برنخواهد داشت و ملت ایران چنین اجازه‌ای به هیچ کسی نخواهد داد تا از دستاوردهای نظام دست بردارد.  
 
عارفی به ظرفیت‌های کرمان از نظر تاریخ و تمدن و گردشگری اشاره کرد و افزود: این منطقه فرصت استثنایی در جهان دارد که اگر خوب برنامه‌ریزی شود می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد ملی ایفا کند، در منطقه جنوب کرمان کیفی‌ترین محصولات، صیفی جات، سبزیجات، مرکبات و خرما تولید می‌شود که اگر زیرساخت های لازم در امر بسته‌بندی حمل و نقل و شرکت‌های صادراتی ایجاد شود حدود یک میلیون تن محصول صادر خواهد شد که درآمدزایی قابل توجهی خواهد داشت.

نماینده مردم جیرفت در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان خواستار رفع مشکلات شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ضرورت ، ایجاد ، ظرفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.