سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی:

غده سرطانی بر پیکره بخش کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، غده سرطانی بر پیکره بخش کشاورزی است که حال بلعیدن اراضی کشاورزی است.

سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در این زمینه 17 عامل اصلی و 10 عامل اولویت دار و مهم شناسایی شده که کمک می کند این موضوع در استان تهران با شتاب بیشتری عملیاتی شود.

وی ادامه داد: حفاظت و حراست از اراضی کشاورزی بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد و عملیاتی می شود.

موسوی افزود: در این زمینه برای اجرای این قانون در سال حدود هزار و 600 پرونده تخلف شناسایی و 750 حکم به نفع دولت و 450 دستور قضایی و حدود 500 اجرای احکام صادر می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به عملیاتی شدن دستورات قضایی در حوزه کشاورزی و برخورد با متخلفان در استان گفت: از کل پرونده های متخلفین حدود 12 درصد به شهرستان دماوند مربوط می شود.

وی ادامه داد: امروز با آغاز به کار این طرح در شهرستان دماوند، حرکت عمیق، همه جانبه و مستمری که بتواند یکی از معضلات بخش کشاورزی در کشور را ساماندهی کند، استارت خورد.

موسوی با اشاره به اینک تامین امنیت غذایی اساس استقلال یک کشور است، افزود: کشاورزی در واقع رکن اساسی تامین امنیت غذایی است و بالتبع استقلال ملی را در پی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: حراست و صیانت از اراضی زراعی و باغی از اصول اساسی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و خدا را شاکریم که در این راستا اقدامی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران آغاز شده است/س.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.