سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شينده شدن صدای تيراندازی در بانکوک

امروز چهارشنبه صدای تیراندازی‌هایی از مرکز تجاری بانکوک که تظاهر کنندگان هفته‌هاست در آن اردو زده‌اند، شنیده شد اما به نظر می‌رسد کسی آسیب ندیده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ، پلیس تایلند اعلام کرد بامداد امروز صدای تیراندازی‌هایی از مرکز تجاری بانکوک که تظاهر کنندگان هفته‌هاست در آن اردو زده‌اند، شنیده شد اما به نظر می‌رسد کسی آسیب ندیده است.

به گفته "پارادورن پاتاناتابوتر"، فرمانده امنیتی پلیس، در این روزها ،وقوع انفجار و تیراندازی در حال تبدیل شدن به امری متداول  است.

تظاهر کنندگان که این ماه در جریان برگزاری انتخابات پارلمانی ایجاد اخلال کردند، در پی ساقط کردن یینگلاک شیناواترا، نخست وزیر تایلند از قدرت هستند. آن‌ها می‌خواهند یک شورای مردمی غیر منتخب تشکیل دهند تابر اصلاحاتی که جزئیات آن مشخص نیست نظارت کند.آن‌ها همچنین خواستار اصلاحات پلیس تا پیش از برگزاری انتخابات جدید هستند.

شبکه تلویزیونی معترضان تصاویری از تظاهر کنندگان را پخش کرد  که در برابر درهای سنگین مقر پلیس تایلند تجمع کرده‌اند و خواستار تحقیقات در باره مرگ بیست نفری هستند که از ابتدای اعتراضات کشته شده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.