سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور " کری و هیگ"‌ در میزگرد خشونت های جنسی در مناقشات

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه میزبان میزگردی درباره تلاش های آمریکا، سازمان ملل متحد و انگلیس برای جلوگیری و پاسخگویی به خشونت های جنسی در مناقشات است.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت وزارت امور خارجه آمریکا ؛ کری و ویلیام هیگ وزیر امور خارجه انگلیس 25 فوریه 2014 میزبان میزگردی درباره نحوه پایان دادن و جلوگیری از خشونت های جنسی در مناقشات هستند که در ساعت 1:45 بعد از ظهر به وقت آمریکا در وزارت امور خارجه این کشور برگزار می شود.

 زینب حوا بانگورا نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور خشونت های جنسی در مناقشات و کاترین روسل نماینده آمریکا در مسائل زنان در جهان نیز در این میزگرد حضور دارند.

جان کری همچنین روز سه شنبه 25 فوریه 2014 میلادی از طریق کنفرانس ویدئویی در «اجلاس اقیانوس های جهان 2014» سخنرانی می کنند.

این اجلاس از 26 - 23 فوریه در خلیج هاف مون کالیفرنیا به میزبانی مجله اکونومیست و با همکاری انجمن جغرافیایی ملی در حال برگزاری است.

سران کشورها، سازمان های دولتی و غیردولتی، بازرگانان، اندیشکده ها و اعضای آکادمیک در این نشست درباره اداره اقیانوس ها و دوام و پایداری منابع آن گفتگو می کنند.



انتهای پیام / 
برچسب ها: هیگ ، جنسی ، خشونت ، کری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.