سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

استقرار اکیپ‌های صدور بیمه‌نامه برای مسافران نوروزی در کردستان

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان کردستان از استقرار اکیپ‌های صدور بیمه‌نامه برای خودرو مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهرهای کردستان خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،یوسفی گفت: به منظور آسایش و آرامش مسافران نوروزی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی استان و جمعی از تعمیرکاران خودرو، شرکت‌هایی بیمه‌ای استان را در ارائه خدمات به هموطنان در ایام نوروز همراهی می‌کنند.
وی افزود: در صورت هر گونه اتفاق و تصادف برای مسافران نوروزی، در نخستین اقدام بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته مسافران خودرو در نزدیکترین محل اسکان مسافران نوروزی اسکان داده شده و بعد از انجام اقدامات کارشناسی بیمه و نیروی انتظامی، خودرو به تعمیرگاه های مجاز منتقل می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان کردستان اضافه کرد: وسایل نقلیه خسارت دیده مسافران نوروزی که از سوی شرکت‌های بیمه به تعمیرگاه های مورد تایید فرستاده می‌شوند بدون نوبت و در اسرع وقت تعمیر می‌شود.
یوسفی با اشاره به ایجاد پایانه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارات در پایانه سنندج واقع در ورودی شهر از طرف کرمانشاه گفت: این پایانه به منظور تامین رفاه حال مسافران با همکاری اداره کل پایانه های استان تعریف شده است.
وی افزود:برای صدور بیمه نامه شخص ثالث و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این مدت بدون محدودیت نوع بیمه خودرو و با احتساب سابقه بیمه‌ای و اعمال تخفیف‌های قانونی در ورودی شهرهای استان، غرفه‌های بیمه‌ای فعال است.
رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان کردستان اضافه کرد: در ورودی شهرهای استان کردستان نیز اکیپ‌های بیمه مستقر شده‌اند و اقدام به صدور بیمه نامه خودروها می‌کنند./س
انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، نوروز ، مسافر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.