سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

وجود ۳۵۰ اثر باستانی در شهرستان سقز

فرماندار سقز گفت: در شهرستان سقز ۳۵۰ اثر تاریخی، مذهبی، فرهنگی و گردشگری وجود دارد که باید در راستای معرفی این آثار به گردشگران و مهمانان نوروزی تلاش کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، فخری با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت جاذبه‌های گردشگری این شهرستان برای جذب گردشگر گفت: تبلیغات و اطلاع ‌رسانی به عنوان یکی از راهکارهای مناسب برای شناساندن آثار تاریخی شهرستان و جذب گردشگر است که این امر می ‌تواند با چاپ بروشور و نصب بنر در رابطه با آثار تاریخی شهرستان محقق شود.
وی افزود: مسجد دو مناره و حمام تاریخی حاج صالح در داخل شهر، تپه باستانی زیویه در بخش زیویه، پارک های کوثر، لاله و مولوی کرد در داخل شهر و مناطق بکر و زیبای بخش سرشیو و مسیر سقز به بانه می‌توانند با اطلاع رسانی خوب و ایجاد امکانات رفاهی و تسهیلات گردشگری زمینه‌ ساز جذب گردشگر در ایام تعطیلات نوروزی  باشند.
فرماندار سقز با بیان اینکه شهرستان سقز دارای قدمتی 3 هزار و 500 ساله است اضافه کرد:  در شهرستان سقز 350 اثر تاریخی، مذهبی، فرهنگی و گردشگری وجود دارد که باید در راستای معرفی این آثار به گردشگران  و مهمانان نوروزی تلاش کرد./س
انتهای پیام/
برچسب ها: باستانی ، نوروز ، قدمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.