سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدولی: مسابقات مجارستان فرصت خوبی برای شناخت حریفان خارجی است/با شرایط ایده آل فاصله دارم

دارنده مدال طلای جهان گفت: با توجه به حضور کشتی‌گیران اکثر کشورها در مسابقات جایزه بزرگ مجارستان فرصت خوبی خواهد بود تا از آنها شناخت لازم را به دست آورم.

سعید عبدولی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در هرصورت یکی از مزیت های مهم تورنمنت های بین المللی رقابت با کشتی گیران سایر کشورهاست و با توجه به اوزان جدید مشخص می شود مدعیان هر وزن چه کسانی هستند.
 
وی تصریح کرد:در مسابقات جام جایزه بزرگ مجارستان قصد دارم علاوه بر کشتی های قابل قبول به کمک مربیان عملکرد سایر کشتی گیران خارجی را نیز زیر نظر بیگرم تا در صورت رویارویی با آنها در میدان های مهم تر به راحتی شکستشان دهم.
 
عبدولی در پاسخ به این سوال که بالاخره در چه وزنی کشتی خواهد گرفت گفت:در مسابقات بین المللی در وزن 75 کیلو کشتی می گیرم اما تا قبل از بازی های المپیک و در رقابتهای رسمی در وزن 71 کیلو گرم کشتی خواهم گرفت.
 
وی درباره میزان آمادگی اش اظهار داشت:به هرحال من با توجه به حضور در مسابقات ارتش های جهان و جام یادگار امام(ره) نسبت به سایر بچه ها از آمادگی بیشتری برخوردار هستم اما هنوز با شرایط ایده آلی که باید داشته باشم فاصله دارم.
 
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2010 با اشاره به رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در تهران عنوان کرد:خوشحالم از این که میزبانی جام جهانی به ایران رسید چرا که در سال گذشته با توجه به این که ترکیب اصلی تیم حضور نداشت نتوانستیم به مقام قهرمانی برسیم به همین منظور برای آنکه دل علاقه مندان به کشتی را در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران شاد کنیم از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.