سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

فرهنگ ایرانی و اسلامی مردم در برنامه های نوروزی تبیین شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بر لزوم تبیین و معرفی فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی مردم در برنامه های نوروزی تاکید کرد.

گودرز امیری در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری از نوروز و تعطیلات سال جدید به عنوان فرصتی برای رونق گردشگری و معرفی فرهنگ اقوام ایرانی یاد کرد.
وی با تاکید بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری و اکوتوریسمی استان چهارمحال و بختیاری به مردم دیگر استان ها افزود: برای پذیرایی و میزبانی مطلوب از گردشگریان ورودی به استان در تعطیلات نوروز، همه باید همفکری و همکاری کنند.
امیری با توصیه به روسای کمیته های این ستاد مبنی بر رفع مشکلات زیر ساختی در راستای افزایش رضایت مسافران افزود: تامین پاکیزگی شهرها و فضای بصری آن، تامین نیازهای گردشگران در کانون های گردشگری، همکاری دستگاه های انتظامی و امنیتی برای تامین امنیت مردم و نظارت بر مراکز ارائه کننده خدمت به گردشگران از ضروریات در تحقق این هدف است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اعضای کمیته اطلاع رسانی و فرهنگی نیز باید با همکاری دیگر دستگاه ها نسبت به ارائه آمار روزانه دقیق گردشگران ورودی به استان و اطلاع رسانی اقدامات و هشدارهای ایمنی به گردشگران اقدام کنند.
وی همچنین، حفظ حرمت ایام فاطمیه را در اجرای برنامه های نوروزی خواستار شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.