سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حداد عادل:

اختلاف فراکسیون اصولگرایان و رهروان مبنایی نیست/ هر کسی که از دولت انتقاد کند، افراطی نیست

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ما نگران برگشت فعالان فتنه هستیم و این موضوع را به رئیس جمهور نیز انتقال داده ایم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در جمع خبرنگاران درباره موضوعات مطرح شده در نطق‌اش در روز یکشنبه اظهار داشت: به آقای روحانی گفتیم که نگران برخی از تحرکات هستیم و خواهش کردیم که سعی کنند تندرو‌ها و آنهایی که در فتنه مقصر بودند بر نگردند. 
 
وی افزود: مواردی که باید جداگانه منتقل کنم، نخواستم که در نطقم به صورت مصداقی بیاورم اما به طور جداگانه به آقای روحانی و وزرا در این باره خواهم گفت چرا که همیشه ما این نگرانی را داریم که فعالان فتنه باز نگردند.
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره رویکرد این فراکسیون نسبت به  فراکسیون رهروان ولایت گفت: اختلاف دو فراکسیون مبنایی نیست، یعنی عمیق نیست ، شرایط اقتضا می‌کند که ما وحدت بیشتری در مجلس داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است که دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت با حفظ هویت و استقلال در عمل همگرایی بیشتری داشته باشند و در موضوعاتی که وحدت نظر وجود دارند جداگانه عمل نکنند.
 
نماینده مردم تهران تاکید کرد: تلاش می‌کنیم در موضوعاتی نظیر اقتصاد مقاومتی که نظرات مشابهی داریم همگرایی بیشتری داشته باشیم و دلیلی نمی‌بینیم که دو فراکسیون جداگانه موضوعات را پیگیری کنیم.
 
حداد عادل درباره تشکیل فراکسیون جدید در مجلس اظهار داشت:کسی نمی‌تواند مانع تشکیل فراکسیون جدید شود، فکر می‌کنم عده‌ای دنبال این موضوع هستند ما نیز مانعی برای چنین کاری نمی‌بینیم، معمولا وقتی دولتی بر روی کار می‌آید برخی از نمایندگان ترجیح می‌دهند چنین موضوعاتی را پیگیری کنند.
 
نماینده مردم تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی تحرکات اصول گرایی چوب لای چرخ دولت می‌گذارد باید در مقابل آن چه روندی را در پیش گرفت گفت: افراط در هر جریان سیاستی ممکن است رخ دهد اما بنده همان طور که در نطقم گفتم هر کسی که از دولت انتقاد کند افراطی نیست به عنوان مثال اگر کسی اعتدال گرا محسوب می‌شود نمی‌تواند لقب موافق داد و اگر کسی انتقاد کند نباید بگوییم که افراطی است این کارها تنها جامعه را دو قطبی می‌کند.
 
وی درباره این موضوع که رژیم صهیونیستی از توافق دائمی ایران با1+5 ابراز نگرانی کرده است  گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم، مصلحت کشورمان را بدون اعتنا به موضع گیری‌های رژیم صهیونیسیتی دنبال می‌کنیم.
 
وی افزود: اظهار نظرهای آنها برای ما اصلا اهمیتی ندارد چه موافقت کنند و چه مخالفت اصلا مهم نیست.
 
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: برای ایران، دولت و حکومت ایران تصمیم می‌گیرد و تصمیم گیری برای ایران در تهران انجام می‌شود نه در واشنگتن و تل‌اویو.

حداد عادل در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران پشتیبان دولت ایران است و  دولت ایران برای ملت تصمیم می‌گیرد، اسرائیل یک روز تهدید می‌کند و یک روز نگرانی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حداد ، فعالان ، فتنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.