سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کلنگ مجموعه ي فرهنگي کريمه‌ي اهل بيت(س) در کیش به زمین زده شد

مراسم کلنگ زني مجموعه ي فرهنگي کريمه‌ي اهل بيت(س) با حضور مدیران استان قم در کيش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اين مراسم با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونین شهرداری، رئيس هيات هاي مذهبي، رئیس سازمان میراث فرهنگی استان قم، امام جمعه کیش، اعضای شورای اسلامی شهر و فعالان اقتصادی و فرهنگی برگزار شد، مجری پروژه مرکز فرهنگی کریمه اهل بیت(س) اظهار داشت: مرکز فرهنگی کریمه اهل بیت در مدت یک سال راه‌اندازی شده و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به احداث هتل زمرد کیش در جوار این مرکز فرهنگی بیان کرد: این مجموعه نیز با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان و در مدت زمان 36 ماه احداث خواهد شد.

حجازی ضرورت حمایت از فعالان اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: در شرایط کنونی که فضای خوبی برای فعالیت اقتصادی فراهم شده است باید از سرمایه‌گذاران داخلی حمایت کنیم.

وی با بیان ضرورت تلاش همه جانبه برای پیشرفت و عمران کشور تصریح کرد: باید به جوانان ایرانی بها دهیم و با اعتماد به جوانان می‌توانیم ایران را بسازیم.

حجت‌الاسلام علیدادی، امام‌جمعه کیش نیز در سخنانی اظهار کرد: امیدوارم در آینده نزدیک، جزیره کیش در بخش مذهبی خود را پیشروتر از سالهای قبل به نظام نشان دهد./س
 
پایان خبر/
برچسب ها: قم ، مجموعه ، فرهنگی ، کریمه ، کیش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.