سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

آمادگی آموزش و پرورش فارس در میزبانی از مسافران نوروزی

خدابخش شهبازی مدیر ستاد اسکان فرهنگیان فارس گفت: 68 مرکز پذیرش فرهنگیان و اسکان آنها در فارس آماده خدمت‌رسانی به فرهنگیان و خانواده‌های آنان هستند

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛  .

وی ادامه داد: افزون بر هزار و 960 مدرسه نیز با بیش از 18 هزار کلاس درس در نوروز سال جدید به مسافران و فرهنگیان خدمات‌رسانی می کنند.

مدیر ستاد اسکان فرهنگیان فارس با پیش بینی استقبال گسترده گردشگران در بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس افزود: در ایام نوروز بیش از 3 هزار نفردر مراکز اقامتی به ارایه خدمات به میهمانان نوروزی اقدام می کنند.

شهبازی بیان کرد: علاوه بر تجهیز 68 سالن ورزشی برای استفاده مسافران نوروزی، خانه‌های معلم و خوابگاه‌های دانش آموزی نیز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیر ستاد اسکان فرهنگیان فارس ادامه داد: در ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی در این استان غرفه‌های صنایع دستی بومی فارس به همراه تفریحات شاد و سرگرم کننده و بازی‌های بومی و محلی در نظر گرفته شده است.

این مسوول ادامه داد: فرهنگیان فارس و سراسر کشور می‌توانند از دهم اسفند ماه با مراجعه به سایت ستاد اسکان فرهنگیان به ثبت نام و انتخاب مراکز اسکان خود در سفرهای نوروزی اقدام کنند./س
برچسب ها: آمادگی ، آموزش ، پرورش ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.