سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

صدور بیش از ۱۶۰۰ کارت ملی هوشمند در البرز قزوین

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان البرز گفت: صدور کارت ملی هوشمند در البرز قزوین با سرعت بیشتری انجام می شود، این در حالی است که تا کنون ۲۷۱۵ نفر برای کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،جواد افشار دوست ، اظهار کرد: با توجه به آغاز صدور کارت ملی هوشمند از 2 ماه گذشته، تاکنون بیش از 2715 نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده اند و تعداد 995 کارت هوشمند ملی به مرکز ثبت احوال قزوین فرستاده شده است که این کار با سرعت خوبی در حال انجام است.

رئیس اداره ثبت احوال البرز بیان کرد: تعداد 600 کارت ملی هوشمند در حال حاضر آماده شده است و به زودی به دست متقاضیان می‌رسد.

افشار دوست تصریح کرد: از تاریخ اول خرداد ماه 1392 طرح صدورشناسنامه‌های مکانیزه راه اندازی شده است و تا امروز 3750 شناسنامه مکانیزه در این ثبت احوال صادر شده است.

وی با اشاره به آمار تولد‌های ثبت شده امسال افزود: تعداد تولدهای ثبت شده در 9 ماه گذشته 6/3% کاهش را نسبت به زمان مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

افشار دوست در مورد مرگ و میر‌ها در این شهرستان، اظهار کرد: در سال 91، 210 و در سال 92، 238 فوت به ثبت رسیده است که این ارقام نشان دهنده 31% افزایش فوت در سال 92 دراین شهرستان است.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: قزوین ، البرز ، هوشمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.