سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

گشت های سیار محیط زیست برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

در آستانه سال جدید گشت های سیار در اداره کل حفاظت محیط زیست فارس برای خدمات رسانی بهتر به میهمانان نوروزی تشکیل شده است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت : امسال نیز همزمان با تجدید حیات طبیعت و آغاز سال نو همچون سالهای گذشته استان زیبا و تاریخی و فرهنگی فارس، میزبان میهمانان نورزی و حضور جمعیت زیادی از طبیعت دوستان در دامان طبیعت و اکثر مناطق تحت حفاظت محیط زیست استان فارس است.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی افزود: در آستانه فرا رسیدن فصل سفرهای نوروزی گشت های شبانه روزی ویژه نوروزی به منظور گشت و کنترل مستمر در مناطق و کنترل مراکز خدماتی، تجاری و صنعتی آلوده زا در سطح شهرها و مناطق تحت حفاظت در استان فارس تشکیل شده است.

وی ادامه داد: پارسال هزاران مسافر نوروزی از مناطق تحت حفاظت محیط زیست فارس دیدن کردند و پیش بینی ما این است که امسال نیز با توجه به بهتر شدن وضعیت هوای منطقه شاهد حضور مسافران نوروزی در مناطق باشیم .

ابراهیمی کارنامی گفت: اداره کل محیط زیست فارس تدابیری را برای حضور این مسافران در مناطق اندیشیده است که از آن جمله تشکیل گشت های ویژه محیط زیست در مناطق تحت حفاظت همچنین توزیع بروشور، توزیع کیسه های زباله به شهروندان وارائه اطلاعات لازم در خصوص مناطق است.

وی مشارکت همگان بویژه مهمانان نوروزی در حفظ و پاسداشت از طبیعت زیبای الهی و تلاش در راستای حفظ بهداشت آب و خاک، جلوگیری از پراکنش زباله بویژه در اطراف جاده ها، اماکن تفریحی ، رودخانه ها، چشمه ها و فضاهای سبز و در نهایت رعایت بهداشت زیست محیطی، را خواستار شد.

ابراهیمی کارنامی ادامه داد: همکاری و مشارکت با بازدید کنندگان از طبیعت به کلیه واحدهای تابعه با حضور گشت های ویژه ایام نوروزی در کلیه مناطق پیش بینی و ابلاغ شده و مقرر شد علاوه بر کنترل مناطق ، با توجه به تاثیر سویی که فعالیت مراکز تجاری و صنعتی و خدماتی و آلوده زا بر سلامتی شهروندان و مسافرین در نوروز دارد، به نحوی موثرتر این فعالیت ها کنترل و قطعا از اقدامات آلوده زا که با سلامتی و بهداشت مردم در ارتباط باشد به شدت جلوگیری و برخورد قانونی خواهد شد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: تشکیل ، گشت ، سیار ، زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.