سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تبدیل منطقه آزاد تجاری ماکو به شاهکار معماری صنعتی و تولیدی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو گفت: با همکاری سرمایه‌گذاران، همت ساکنان و دلسوزی مسئولان این توانایی وجود دارد که منطقه آزاد تجاری ماکو را به یکی از شاهکارهای معماری، صنعتی و تولیدی تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، حسین فروزان در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی که در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی با چند کشور هم‌مرز بوده و دروازه ارتباط با جهان خارج است.

وی ادامه داد: از مرزها و گمرکات این استان هزاران آسیایی و اروپایی وارد و خارج می‌شوند لذا باید در طراحی و جذابیت چهره و نمای ساخت‌و‌سازها در طول مسیرها و محل‌های ورودی و خروجی از معماری غنی ایران اسلامی استفاده بهینه شود.

فروزان یادآور شد: با همکاری سرمایه‌گذاران، همت ساکنان و دلسوزی مسئولان این توانایی وجود دارد که این منطقه را به یکی از شاهکارهای معماری، صنعتی و تولیدی تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا از بنیاد مسکن در امر آماده‌سازی محل و اجرای طرح‌های عمرانی با عنایت به تجربیات، داشتن امکانات، نیروی انسانی با تجربه و تلاشگر دعوت به همکاری و سرمایه‌گذاری کرد.

در ادامه ایوب عزیزی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی متذکر شد: بنیاد مسکن با بیش از سه دهه فعالیت عمرانی، داشتن نیروی انسانی متخصص و با تجربه، در اختیار داشتن تجهیزات به ویژه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین توانسته در تهیه و اجرای پروژه‌های متنوع عمرانی با تمام توان وارد عمل شود و این پروژه‌ها را باکیفیت و به موقع به اتمام برساند.

عزیزی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با رعایت استانداردها، به کار بردن مصالح مرغوب و با کیفیت ساختمانی، بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین و تجربیات، برگزاری دوره‌های آموزشی برای ناظرین و استادکاران بخش ساختمان و... سعی دارد پروژه‌ها را به نحو احسن اجرا کند./ش

برچسب ها: تولید ، آزاد ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.