سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ساماندهی نیروی انسانی بهترین گام در راستای حرکت اقتصاد مقاومتی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ساماندهی نیروی انسانی بهترین گام در راستای حرکت اقتصاد مقاومتی است و تنها راه ارتقاء معلمان به ویژه در خصوص ومعیشت آنها همین موضوع است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر جواد حسینی در جمع اصحاب رسانه ودر آستانه روز امور تربیتی با بیان این مطلب افزود: بیش از 55درصد از بودجه کشور به وزارتخانه آموزش و پرورش تعلق گرفته و همچنین 55درصد پرسنل اداری هم در خدمت این نهاد مشغول به آموزش و پرورش هستند.

او با اشاره به تلفیق امور تربیتی و آموزش افزود: مدیریت این امور به عهده امور تربیتی است و این نهاد با ایجاد فعالیت های کیفی، متنوع و ایجاد جذابیت در تربیت دانش آموزان نقش موثری را ایفا می کند.

حسینی گفت: توسعه مشارکتهای دانش آموزان با فعالیت های پرورشی محقق می شود وبا تقویت سامانه تشکل های دانش آموزی ارتقاء می یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به عملکرد این نهاد در خصوص برنامه های جانبی دانش آموزان ادامه اد: استفاده از ظرفیت های پنهان وآشکار، کتاخانه ها و مساجد، برگزاری اردوها، ترویج و تعمیق نماز، گسترش و نهادینه سازی مشارکت دانش آموزان برای تقویت باورهای دینی آنان به کار می رود./ش

برچسب ها: آموزش ، پرورش ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.