سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه‌گذاری برای ایده‌های ناب در "ثروت آفرینان"

دومین قسمت برنامه "ثروت آفرینان" به تهیه‌کنندگی "عبدالله عبدی" سرمایه‌گذاری درخصوص دستگاه‌های کاهش دهنده مصرف آب و... را بررسی می‌کند.

عبدالله عبدی تهیه کننده و کارگردان هنری برنامه "ثروت آفرینان" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "ثروت آفرینان" با نگاهی به نحوه تولید از طریق تولید علم قرار است ضمن ترویج فرهنگ تجاری‌سازی ایده‌ها در واقع فرصتی را برای حضور صاحبان سرمایه و شرکتها و افراد حقیقی فراهم کرده تا بتوانند با حداقل سرمایه در یک پروژه شرکت کنند.
 
وی افزود: دومین قسمت برنامه "ثروت آفرینان" درحوزه مصارف صنعتی، خانگی و کشاورزی است که از طریق دستگاه‌های کاهش دهنده مصرف آب دستگاه تقویت کننده برق و محلول از بین برنده بوی ناشی از مواد شوینده در البسه در مقابل هیأت داوران این ایده‌ها بررسی می‌شود. 

عبدی خاطر نشان کرد: برنامه "ثروت آفرینان" تنها به دنبال تجاری سازی اختراعات و ایده‌ها نیست بلکه مبنایی برای تفکر ناب جوانان کشور است تا از این طریق بتوانند در بازارهای رقابتی حضور یابند. 

شایان ذکر است: برنامه "ثروت آفرینان" دوشنبه‌ها از ساعت 22 به مدت 40 دقیقه روی آنتن شبکه تهران می‌رود.
 
انتهای پیام/  
 
برچسب ها: آفرین ، دستگاه ، مصرف ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا یوسفی
۱۳:۴۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
با سلام
شرکت ما آمادگی جهت سرمایه گذاری در طرحهای نوع را دارد
چون الان تبلیغ برنامه شما را دیدم
خواهشمند هستم ایمیل شرکت را به آقایان مخصوصا شخصی که مطرح کرد اختراع ایشان بزرکترین مرغ داری می باشد خلاصه طرح را ایمیل فرمایند.