سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه موزیلا برای تولید اسمارت فون 25 دلاری

کاهش قیمت اسمارت فون ها یکی از بهترین راه جذب مخاطبان می‌باشد، شگردی که سامسونگ از آن برای جلو افتادن از اپل استفاده کرد و موفق هم شد، اما این کاهش قیمت تا چه حدی امکان پذیر است؟

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، کمپانی موزیلا که اکثرا آن را به مرورگر فوق العاده ی فایرفاکس می شناسند، قصد دارد تا به کمک Spreadtrum یک اسمارت فون 25 دلاری را تولید و عرضه کند، Spreadtrum که شرکتی ناشناخته در زمینه ی تولید تلفن های همراه به شمار می رود، ایده ای مشابه ایده ی موزیلا دارد و آن هم تولید اسمارت فون هایی با حداقل قیمت است. ایده ی مشترکی که به احتمال فراوان موجبات همکاری دو شرکت را با یکدیگر فراهم می‌کند.

شرکای این پروژه قصد دارند برای پایین نگاه داشتن قیمت دستگاه، از یک تراشه ی SC6821 با معماری Cortex A5 استفاده کنند، تراشه ای که قابلیت پشتیبانی از LTE را ندارد و فقط از شبکه های WCDMA و EDGE پشتیبانی می کند، این تراشه از سایر قابلیت‌های ارتباطی از قبیل وای فای، بلوتوث، دوربین و رادیو FM نیز پشتیبانی می کند، صفحه نمایش دستگاه هم یک دیسپلی 3.5 اینچی HVGA خواهد بود و سیستم عامل آن فایرفاکس OS می‌باشد اما از دیگر امکانات این محصول و زمان عرضه آن اطلاعی در دسترس نیست.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.