سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سونی اکسپریا Z2 معرفی شد

امروز 24 فوریه و زمان شروع کنفرانس جهانی موبایل، MWC2014 در شهر بارسلون است، کمپانی های بزرگ با دست پر به این مراسم آمده اند، و از امروز صبح شروع به معرفی محصولات خود کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سونی نیز یکی از بزرگان شرکت کننده در MWC بارسلون است، کمپانی که چند ماهی است شایعات پیرامون اسمارت فون جدید ان مطرح شده است، محصولی که تا امروز صبح با کد نام Sirius شناخته می شد و در نهایت در کنفرانس مطبوعاتی سونی در مقر کنگره جهانی موبایل با نام اکسپریا Z2 معرفی شد.

این پرچم دار با صفحه نمایش 5.2 ایچی فول اچ دی تریلومینوس عرضه شده است، سونی برای تامین قدرت پردازشی این محصول از نسل جدید پردازنده های 4 هسته ای سری اسنپ دراگون 801 کوالکام با قدرت 2.3 گیگاهرتز در کنار 3 گیگابایت رم استفاده کرده است، همچنین یک باتری 3200 میلی آمپری وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز این اسمارت فون را بر عهده دارد، دوربین Z2، همان دوربین 20.7 مگاپیکسلی Z1 است که قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 4K نیز به آن اضافه شده است. قابلیت ضد آب بودن نیز مانند دیگر پرچم دار های سونی در این اسمارت فون تعبیه شده است؛ سونی زمان عرضه ی این محصول به بازار را مارس 2014 اعلام کرده است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.