سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري تاكيد كرد:

اطلاع رساني به مسافران در زمان تاخير پروازها

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري در سومين جلسه شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي صنعت هوانوردي خواستار اطلاع رساني به مسافران به هنگام بروز تاخير و يا هر گونه مشكلي در روند انجام پروازها شد تا موجبات رضايتمندي مسافران فراهم شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،عليرضا جهانگيريان كه در سومين نشست شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي حوزه صنعت حمل و نقل هوايي كشور سخن مي گفت، خطاب به تمامي مديران روابط عمومي شركت هاي هواپيمايي تصريح كرد: به هنگام بروز تاخير و يا هر گونه مشكلي در روند انجام پروازها ضمن اطلاع رساني دقيق و صحيح به مسافران در مواقع بروز تاخيرات پروازي، با ذكر دليل و استقرار فرد پاسخگوي شركت در فرودگاه‌ها، اجراي كامل دستورالعمل تاخيرات در خصوص پذيرايي و . . . موجبات رضايتمندي مسافران را فراهم كنيد.

 عليرضا جهانگيريان در اين نشست از تمامي مديران روابط عمومي شركت هاي هواپيمايي خواستار اطلاع رساني به مسافران شد و گفت: به هنگام بروز تاخير و يا هر گونه مشكلي در روند انجام پروازها ضمن اطلاع رساني دقيق و صحيح به مسافران در مواقع بروز تاخيرات پروازي، با ذكر دليل و استقرار فرد پاسخگوي شركت در فرودگاه‌ها، اجراي كامل دستورالعمل تاخيرات در خصوص پذيرايي و . . . موجبات رضايتمندي مسافران را فراهم كنيد.

معاون وزير راه و شهرسازي اظهارداشت: مشكلاتي در پس صنعت وجود دارد كه مردم از آن مطلع نيستند و از آنجا كه مردم ما بسيار فهيم هستند در صورتيكه مشكلات را صادقانه با آنها در ميان بگذاريد به طور حتم درك خواهند كرد.

وي خاطرنشان كرد: اولين درخواستي كه از مديران روابط عمومي شركت هاي هواپيمايي دارم اين است كه با مردم صادقانه رفتار كنيد و در محل فرودگاه و يا هواپيما از اطلاع رساني به موقع دريغ نكنيد.

جهانگيريان با بيان اينكه اطلاع رساني از وظايف اصلي روابط عمومي ها به شمار مي رود، افزود: با هماهنگي ساير بخش هاي فني و عملياتي شركت مربوطه و كسب اطلاعات لازم از طريق سامانه پيام كوتاه، مسافران را قبل از عزيمت به فرودگاه، از تاخير بوجود آمده مطلع كنيد.

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري در پايان خواستار تعامل هرچه بيشتر روابط عمومي هاي صنعت حمل و نقل هوايي با رسانه ها شد و اظهارداشت: شركت هاي هواپيمايي موظفند قبل از ورود مسافر به فرودگاه اطلاع رساني لازم را به عمل آورند همچنين پس از ورود مسافر و مواجه با تاخير بوجود آمده در پروازها نيز از مسافران مطابق دستورالعمل سازمان هواپيمايي كشوري پذيرايي لازم را به عمل آورند.

سومين نشست شوراي هماهنگي مديران روابط عمومي حوزه صنعت حمل و نقل هوايي كشور با حضور رئيس سازمان هواپيمايي كشوري، مديران و معاونان سازمان، رئيس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت راه و شهرسازي و مديران روابط عمومي صنعت سوم اسفندماه 1392 برگزار شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.