سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

556 کلاس درس میزبان میهمانان نوروزی و گردشگران در اردبیل

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال آینده 556 کلاس درس در استان اردبیل مهیای میزبانی از مسافران و گردشگران تعطیلات نوروزی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ برات سلیمی امروز در اولین جلسه ستاد اسکان نوروزی استان اردبیل اظهار داشت: این کلاس‌های درس در حد وسع و توان به امکانات و تجهیزات مناسب آراسته می‌شود تا امکان بهره‌برداری از آنها برای همکاران فرهنگی فراهم آید.

وی به تجربه موفق سال‌های اخیر در مدیریت ستادهای اسکان در مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: بیشترین سکونت ما در تعطیلات نوروزی مربوط به مرکز استان، سرعین، نیر و مشگین‌شهر بوده که شاهد حضور صدها مسافر و میهمان فرهنگی از سراسر کشور بودیم.

سلیمی در ادامه خاطر نشان کرد: امسال 66 واحد آموزشی برای این امر در نظر گرفته شده که بیش از نیمی از آنها به صورت الف و ویژه آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی در تعطیلات نوروزی هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر بررسی موانع و مشکلات سال‌های گذشته و برنامه‌ریزی جهت رفع یا کاهش آن یادآور شد: تجربیات خوب در سال‌های گذشته جمع‌آوری شود و جهت استفاده در اختیار تمامی ستادهای استان قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، سفر ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.