سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیب طلایی" برنامه تحویل سال شبکه یک سیما

"سیب طلایی" با حضور چهره‌های برجسته کشور 8 صبح 29 اسفند ماه روی آنتن می‌رود.

احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه "سیب طلایی" ویژه سال تحویل شبکه یک سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: 29 اسفند سال جاری اهدای سیب طلایی در ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک سیما به چهره‌های برجسته درحوزه‌های مختلف اهدا می‌شود.  
 
وی افزود: در ویژه برنامه سال تحویل که با نام "سیب طلایی روی آنتن می‌رود، گلچینی از میان برنامه‌هایی از گذشته پخش خواهد شد و به آنان هدایایی به رسم یادبود داده می‌شود. 

ارغوانی با اشاره به انتخاب نام "سیب طلایی" اظهار داشت: سیب سمبل سلامتی و یکی از سمبلهای هفت سین بوده که بهترین گزینه برای انتخاب نام ویژه‌ برنامه سال تحویل شبکه سیما است. 


 
وی درباره مجری این برنامه ابراز داشت: طی 24 ساعت آینده مجری "سیب طلایی" معرفی می‌شود و با توجه به شعار شبکه یک سیما که شبکه یک" شبکه هر ایرانی" محوریت برنامه با حضور اجرای مجری پیش می‌رود. 

ارغوانی خاطر نشان کرد: "سیب طلایی" 8 صبح 29 اسفند تا 3 بامداد روز جمعه همچنان روی آنتن شبکه یک با مخاطبان خود تا لحظه تحویل سال خواهد بود و لحظاتی به یاد ماندنی برای آنان را به ارمغان می‌آورد.  
 
انتهای پیام/ اس

برچسب ها: سیب ، شبکه ، ایرانی ، محوریت ، سمبل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
نرگس
۱۵:۳۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
خب مجریش کیه؟؟
اشکان خطیبی؟؟
امین
۱۵:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
خیلی بهتر میشد اگر از کارها و یا آهنگسازهای برتر صداسیمای مراکز دیگر استانها نیز استفاده میشد و فقط محدود به تهران نبود تا هنرمندان شهرستانی نیز به دلیل عدم حمایت مجبور به مهاجرت به تهران نمیشدند. ممنون