سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براي مشاهده اخبار منطقه 4 اينجا کليک کنيد

شهردار ناحیه 4 منطقه 4 از نصب 15 پل همسطح در این ناحیه خبر داد.

هاشمی اوریمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به منطور رفاه حال شهروندان و ارتقای ایمنی اقدام به نصب 15 پل همسطح و مرمت تابلوهای ایمنی در معابر سطح ناحیه نمودیم.
 
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که پل های همسطح در خیابانهای شهیدآیت، قزوینی، حیدری، احدزاده، مظاهری، داور، برادران باقری، رسالت، هادی و دانشگاه نصب گردید افزود : تعویض و مرمت 17 تابلوهای خطرنما و جهت نما در خیابانهای فرجام، هنرستان، سراج، شهدا، حیدرخانی، حسینعلی، آبگون و شهید آیت از دیگر اقدامات انجام شده در این ناحیه است .
 
هاشمی اوریمی در ادامه با اشاره به روکش آسفالت دور برگردان فرجام عنوان کرد: روکش آسفالت دوربرگردان خیابان فرجام به متراژ 350 متر مربع و پخش 100 تن آسفالت در معبر ذکر شده  را می توان از فعالیت صورت گرفته دراین ناحیه برشمرد.
 
توسعه فضای سبز و کاشت نهال در منطقه
شهردار ناحیه 3 منطقه 4 از توسعه فضای سبز و کاشت نهال در این ناحیه خبرداد.
 
همچنين تکلو با اعلام این خبر گفت : در راستای زیباسازی منظر شهری و توسعه فضای سبز شهرداری ناحیه اقدام به کاشت نهال در خیابان جعفریان و کوچه عقیلی کوچه دل پسند نمود، وی در ادامه با اشاره پخش کود در میدان شکوفه و حاشیه آن در محله شیان  افزود: رزکاری و نخاله کشی در شهرک ولیعصر با هدف زیباسازی منظر شهری از دیگر اقدامات صورت گرفته در این ناحیه است.
 
لایروبی نهر های بزرگراه رسالت و امام علی(ع)
شهردار ناحیه 2 منطقه 4 از لایروبی نهرهای بزرگراه رسالت و امام علی (ع) خبر داد.
 
مجید عرب  با اعلام این خبر گفت : به منظور رفع آلودگی های محیطی و پاکسازی و بهسازی منظر شهری شهرداری ناحیه 2 اقدام به لایروبی نهر های روبسته و روباز بزرگراه رسالت و امام علی (ع) نمود.
 
وی در ادامه با اشاره به تعویض تابلوهای فرسوده در سطح ناحیه افزود: در راستای بالا بردن سطح ایمنی معابر،شهرداری ناحیه  اقدام به تعویض تابلوهای فرسوده در خیابانهای شهید هدایتی، دهقان و خانعلی از خیابان های مجیدیه شمس آباد نمود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مشاهده ، اخبار ، پل ، معابر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.