سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیرخارجه جدید لبنان تشریح کرد؛

در رابطه لبنان با سوریه افراط ورزی نخواهد شد/وزارت خارجه لبنان هرلحظه در مقام پاسخ به اتهامات طرف‌های خارجی علیه حزب الله برنخواهد آمد

روزنامه الاخبار لبنان سخنان وزیر خارجه جدید این کشور را در مورد سیاست‌های خارجی و داخلی منتشر کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه الاخبار نوشت:"جبران باسیل" وزیر خارجه جدید لبنان نشست‌های مشورتی با شخصیت‌هایی که توانایی کمک به وی را داشته برگزار کرده وبرنامه ای برای تغییر بنیادین در پرونده سیاست خارجی مقابل خود قرار داده است.

این روزنامه در ادامه به نقل از "جبران باسیل"نوشت:نباید کسی انتظار داشته باشد که من مانند "عدنان منصور" وزیر خارجه پیشین باشم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در رابطه لبنان با سوریه افراط ورزی نخواهد شد گفت:اما موضع تقویت روابط بین لبنان با کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای غربی را در دستور کار خواهد بود.

"باسیل" افزود:در مورد مقاومت هم افراط ورزی نخواهد شد و وزارت امورخارجه لبنان در هر لحظه در مقام پاسخگویی پیرامون آن چیزی که از سوی طرف‌های عربی و غربی علیه مقاومت و حزب الله صادر می‌شود،برنخواهد خواست.

وزیر خارجه جدید لبنان با اشاره به اینکه لبنان این امکان را دارد که نقش آفرینی بزرگی در برقراری ارتباط بین خاورمیانه و غرب داشته باشد گفت:هیچ‌گونه طرحی که براساس آن مقاومت در معرض آزار قرار بگیرد ارائه نخواهم داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.