سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

توزیع 2 هزار و 500 تن سیب و پرتقال در استان اردبیل

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از ۲۵ اسفند امسال تا ۵ فروردین سال آینده بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن سیب و پرتقال در شهرهای مختلف استان اردبیل توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ عباس اسمعیلی در نشست با جمعی از اصناف و بازاریان در اردبیل اظهار کرد: میوه مورد نیاز شب عید مردم تأمین شده و از هفته آینده نسبت به حمل آن به استان اردبیل اقدام می شود که از طریق مباشران توزیع این میوه ها در میادین مختلف شهر با همکاری شهرداری ها آغاز می شود که در مرکز استان این توزیع در بیش از 28 نقطه شهر انجام می شود.

وی نرخ توزیع میوه شب عید را قیمتی پائین تر از نرخ بازار بیان کرد و گفت: با نظارت ها و بازرسی هایی که در اواخر سال انجام می دهیم اجازه کوچکترین سوء استفاده از توزیع میوه شب عید را نداده و مشکلات به وجود آمده در سال گذشته دیگر تکرار نمی شود و مردم به راحتی می توانند به قیمت مصوب خرید خود را انجام دهند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از برپایی بیش از 16 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش بهاره در شهرهای مختلف استان اردبیل خبر داد و افزود: نخستین نمایشگاه بهاره امروز در شهر جعفرآباد راه اندازی شده و در این نمایشگاه ها مایحتاج ضروری مردم به ویژه در روزهای پایانی سال با تخفیف 20 درصد ارائه شده و اکیپ های بازرسی ما در این نمایشگاه ها مستقر شده و با متخلفان در همان محل برخورد کرده و حکم لازم را صادر می کنند.

اسمعیلی بیان کرد: نمایشگاه اردبیل از 15 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های اردبیل گشایش می یابد که این نمایشگاه در دو نقطه مرکز استان، علاوه بر نمایشگاه دائمی در میدان وحدت بر پا می شود.

وی درباره آخرین وضعیت توزیع سبد کالا نیز تصریح کرد: توزیع بخش دوم مرحله اول توزیع سبد کالا در استان اردبیل آغاز شده به طوری که تاکنون بیش از 154 هزار نفر سبد خود را دریافت کرده اند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نگرانی های مطرح شده درباره تمدید نشدن توزیع سبد کالا را بیان کرد و گفت: قرار شده است وزارت صنعت، معدن و تجارت مهلت پایانی سال را برای دریافت سبد کالا تمدید کند تا مردم به راحتی بتوانند سبد کالا را دریافت کنند.

اسمعیلی از اهالی استان خواست تا با اعلام گروه های جدید مشمول سبد کالا از ازدهام و مراجعه یکباره پرهیز کرده و به تدریج به دریافت آن اقدام کنند.

وی اظهار کرد: کار تأمین و عرضه کالاهای مورد نیاز سبد کالا وظیفه ماست و ما در این حوزه سعی داریم مشکلی به وجود نیاید و شایعه اخیر مبنی بر توزیع کالاهای تاریخ مصرف گذشته در قالب سبد کالا صحت نداشته و بیشتر فضاسازی کاذب بود که خود مردم با دریافت کالاها متوجه آن شدند/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، توزیع ، میوه ، شب ، عید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.