سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

رشد 17 درصدی بارش های استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارندگی ها از اول سال زراعی جاری تا کنون نسبت به میانگین بلندمدت 17 درصدافزایش داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مجتبی میلادی گفت: امسال از نظر ریزشهای جامد(برف) نیز وضعیت بهتری نسبت به سال های گذشته داشتیم.

وی میزان بارش باران استان از اول سال زراعی جاری تاکنون را 329 میلیمترعنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد و نسبت به میانگین بلندمدت 17 درصد رشد داشته است.


میلادی بیشترین میزان بارش استان را از شهرپاوه و به میزان 475 میلمتر و کمترین بارش را نیز از سومار و به میزان 233 میلیمتر اعلام کرد.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه وضعیت پراکنش بارش ها در سال زراعی جاری نسبت به سال زراعی گذشته بسیار بهتر بوده و هر هفته به طور میانگین یک سامانه بارشی در استان داشته ایم.


میلادی در خصوص سردترین و گرم ترین نقاط استان از اول سال تاکنون نیز افزود: در این مدت سردترین شب سال مربوط به کنگاور با 22 درجه زیر صفر و گرمترین روز سال نیز مربوط به قصرشیرین و با دمای 47 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون گرمترین روز شهر کرمانشاه در تیر ماه و با دمای 43 درجه سانتی گراد بالای صفر و سردترین شب نیز در بهمن ماه و 14 درجه سانتی گراد زیر صفربوده است.


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: بیشترین روزهای همراه با یخبندان نیز مربوط به کنگاور با 94 روز بوده و بیشترین روزهای همراه با بارندگی نیز از پاوه به میزان 73 روز بوده است./س
برچسب ها: رشد ، بارش ، کرمانشاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.