سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درآمد و امکانات "واحدهای علوم و تحقیقات" در مسیر مناسب هزینه و هم افزایی می شود

معاون عمران و توسعه واحد علوم و تحقیقات گفت: امکانات مالی واحدهای علوم و تحقیقات در سطح مطلوبی قرار دارد و می توانند ساختمان های آموزشی مدنظر خود را خریداری کرده و یا اقدام به ساخت آن ها کنند. ولی بهتر است که حداکثر استفاده از فضاهای موجود در واحد های اصلی همجوار هر استان داشته باشند و بعد به سمت ساخت و ساز جدید در سایت های جداگانه بروند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات ، مهندس محسن هاشمی با بیان این مطلب که اکثر واحدهای علوم و تحقیقات در مراکز استان ها واقع شده اند، افزود: در مراکز استان ها ، سایت های دانشگاهی خوبی با مساحت بالا و ساختمان های متعدد وجود دارد ، بر این اساس به واحدهای علوم وتحقیقات توصیه می شود در گام اول برای تأمین فضاهای آموزشی متناسب با دانشجویان خود با واحدهای مرکز استان خود تعامل کنند و از امکانات آنها استفاده کنند.

معاون عمران و توسعه واحد علوم و تحقیقات گفت: واحدهای علوم و تحقیقات برای خرید و یا اجاره ساختمان آموزشی باید ابتدا از واحدهای استان خود اقدام کنند، زیرا برخی واحدهای مراکز استان به دلیل کمبود دانشجو با مشکلات مالی روبرو هستند و بهتر است خرید و یا اجاره ساختمان های آموزشی این واحد ها از بیرون از سیستم دانشگاه صورت نگیرد.

مهندس هاشمی با بیان این مطلب که واحدهای علوم و تحقیقات برای ساخت و ساز ساختمان های آموزشی از سایت های فعلی استفاده کنند تا امکانات موجود به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: معاونت عمران و توسعه واحد علوم و تحقیقات با برنامه ریزی های دقیق و منظم سعی دارد تا اموال واحدهای علوم و تحقیقات در مسیر مناسبی هزینه و امکانات آن ها نیز هم افزایی شود، بر این اساس در نشست های آتی که با این واحدها خواهیم داشت برنامه مدونی برای ادامه روند کار ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد: ساخت و ساز در خارج از این سایت ها به نفع دانشگاه آزاد اسلامی نخواهد بود و لذا این گونه ساخت و سازها بررسی شده و اگر به ضرر دانشگاه باشد از آن جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.