سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد دایی: مقدمات سفر به ارمنستان هنوز فراهم نشده است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرینات تیم پرسپولیس بعد از بازی با صبای قم تعطیل شده است و قرار است که از روز چهارشنبه تمرینات پیگیری شود.

محمد دایی مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار که اردویی در ارمنستان برپا کنیم اما هنوز مقدمات این سفر فراهم نشده است.

دایی در ادامه اظهار داشت: ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا بازیکنان آمادگی‌شان را تا پایان تعطیلات حفظ کنند براین اساس علی دایی برنامه‌های ویژه برای تعطیلات درنظر گرفته است.

وی درباره جدایی 80 درصد از بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل گفت: من این موضوع را الان شنیدم، اگر اکثر بازیکنان از تیم جدا شوند آن وقت بازیکنی برای فصل بعد نمی‌ماند به هر حال مسئولان پرسپولیس تمام تلاششان را برای برطرف کردن مشکلات مالی و حفظ بازیکنان پرسپولیس برای فصل بعد انجام می‌دهند.

وی در خصوص اهدا پاداش به بازیکنان توسط دوست علی دایی گفت: در حال حاضر دوست علی دایی و مسئولان پرسپولیس هنوز پاداش به بازیکنان ندادند.

مربی پرسپولیس در خصوص گفته‌های مایلی کهن بر علیه علی دایی گفت: مایلی کهن خودش را به در و دیوار می‌زد تا در رسانه‌ها مطرح شود، علی دایی تصمیم دارد جواب مایلی کهن را بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر بدهد.

وی درباره احتمال دعوت نشدن صادقیان به تیم ملی گفت: براساس اطلاعاتی که دارم صادقیان هم در لیست تیم ملی است، همچنین کی‌روش چند بازیکن دیگر هم از پرسپولیس به تیم ملی دعوت می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان وزارت ورزش باید هرچه سریعتر تکلیف باشگاه پرسپولیس را مشخص کنند تا مشکلات مالی باشگاه تا حدودی برطرف شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، مربی ، ارمنستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.