سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با طرح استقبال از بهار؛

آماده باش اکیپ‌های زیباسازی منطقه12 در آستانه سال 93

مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه12 از آماده باش اکیپ‌های زیباسازی در آستانه سال 93 خبر داد.

حمیدرضا کفایی محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اکیپ‌های زیباسازی منطقه 12 همزمان با طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 در آماده باش کامل‌اند.

این طرح از نخستین روز اسفند ماه سال 92 آغاز و تا پایان فروردین ماه سال 93 ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح اکیپ‌های اداره زیباسازی شهرداری منطقه12 با حضور در نواحی 6گانه اقدام به آماده سازی معابر اصلی، میادین و محلات 13گانه این منطقه در طرح استقبال از بهار و در آستانه سال 93 خواهند کرد.

کفایی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: رنگ‌آمیزی جداول و بزده‌های ترافیکی خیابان 17شهریور، خیابان ساداتی، ناطقی، خیابان مشکی، ابن سینا، خیابان صاحب جم، رنگ‌آمیزی کرکره‌های اصناف خیابان صاحب جم، مولوی، رنگ‌آمیزی نرده‌های مسیر اتوبوسهای تندرو خیابان مولوی و 17شهریور،‌ رنگ‌آمیزی جداول مولوی و خیام از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح نقاشی دیواری هزار و 800مترمربع در معابر اصلی منطقه12 افتتاح تندیس ابن سینا و رجبعلی خیاط در آستانه سال 93، شستشوی نماها، میادین، کرکره‌های اصناف، سایه‌بانهای واحدهای تجاری، رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس، شستشو و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری در سطح معابر اصلی منطقه12، شستشو، پاکسازی و ابهام، شعارنویسی شامل مواد پوشاننده حذف زوائد در معابر اصلی، تابلوهایی که نمای بدمنظر دارند و... از اقدامات دیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه12 در آستانه سال 93است.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.