سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد خرمگاه:

با اين شرايط قهرماني پرسپوليس محال است/ كادر فني استقلال هميشه بي نقص است

پيشكسوت فوتبال كشورمان در خصوص وضعيت نامناسب تيم پرسپوليس تهران گفت: معتقدم نه تنها مصطفي دنيزلي بلكه اگر بهترين مربي دنيا هم براي تيم پرسپوليس مربيگري كند نمي تواند به همين راحتي ها اين تيم را به شرايط ايده آل برساند.

محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تيم قرمز پوشان پايتخت در شرايط روحي خوبي به سر نمي برند و احتياج به زمان دارد تا از اين وضعيت بحراني خارج شود.

وي تصريح كرد: معتقدم دنيزلي اگر بتواند از لحاظ رواني تيم پرسپوليس را جمع و جور كند از لحاظ فني احتياج به زماني طولاني دارد تا اين تيم به شرايط ايده آل برسد.

خرمگاه اظهار داشت: بايد به تيم پرسپوليس و دنيزلي زمان داد تا اين تيم با افكار كاري و شرايط وي پياده شده تا بتواند به اين تيم كمك شود.

وي در ادامه بيان داشت: با توجه به اين كه شرايط پرسپوليس در حال حاضر با ساير تيم ها متفاوت است و مسئولان سازمان ليگ بايد وضعيتي را براي تيم پرسپوليس فراهم آورند تا به اين تيم فرصتي براي ترميم اين شرايط داده شود.

پيشكسوت فوتبال در خصوص گلري معمارزاده در تيم پرسپوليس يادآور شد: متاسفانه ميثاق معمارزاده نيم فصل بدي را پشت سر گذاشته و بايد به وي زمان داد تا شرايط ايده آل خود را بدست آورد.

همچنين بايد به هوشيار كه به تازگي به تيم پرسپوليس پيوسته است، فرصت آشنايي داد تا شرايط بحراني اين تيم را درك و هضم كند.

محمد خرمگاه در خصوص وضعيت و شرايط تيم آبي پوشان پايتخت افزود: معتقدم طبيعي است كه يك تيم با نبود چند بازيكن كليدي در وضعيت بازي تيم تاثيرگذار باشد ولي با اين حال كادر فني استقلال به حدي باهوش است كه مي تواند نفراتي را جايگزين كند.

*استقلال بيشتر از مجيدي به تيموريان نياز دارد

وي ادامه داد: معتقدم آندرانيك تيموريان بازيكن خيلي قوي در تيم استقلال بود كه در حال حاضر نبود وي در اين تيم حتي بيشتر از مجيدي و ميداودي تاثيرگذار است.

خرمگاه در خصوص گزينه مربيگري فنايي در گلري تيم پرسپوليس خاطر نشان كرد: به دنيزلي تبريك مي گويم كه به داوود فنايي اعتماد كرد و وي را به عنوان يكي از گزينه هاي مربيگري در گلر تيم پرسپوليس انتخاب كرد، چرا كه وي رزومه ي خوبي در فوتبال كشورمان دارد و بايد به وي بها داد و اميدوارم كه وي انتخاب شود./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.