سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در فارس

فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در افزون بر ۲۴ شهر فارس به مدت ۵ روز اکران می‌شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علی عسکر جمشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: فیلم‌های برگزیده جشنواره بین المللی فیلم رشد در بیش از 24 شهر و شهرستان استان به مدت پنج روز اکران می‌شود.

وی افزود: مرور فیلم‌های برگزیده این جشنواره در استان علاوه بر کسب تجربه در امر یادگیری برای مربیان و دانش آموزان سبب آموزش بسیاری از مفاهیم اصلی و ارزشی زندگی در قالب هنر به جامعه هدف می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاحیه این جشنواره در شیراز شب گذشته در تالار غدیر واقع در ناحیه 2 شیراز با حضور نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش، معاونان اداره کل و جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: این جشنواره در بیش از 44 سالن به مدت 5 روز به اکران در می‌آید و در این مدت دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند این فیلم‌ها را ببینند.

وی افزود: اکران این فیلم‌ها برای دانش آموزان رایگان است و مدارس با برنامه‌ریزی و زمان بندی مناسب می‌توانند این فیلم‌ها را ببینند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس چند سال در جشنواره‌ فیلم رشد رتبه‌ نخست را کسب کرده و این نشان از توان بالای هنری جامعه آموزشی استان است.

وی ادامه داد: اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه در سالن غدیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اکران ، فیلم ، رشد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.