سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

تحسين رييس كميسيون امنيت ملی مجلس از مهندس ضرغامی به خاطر حضور انفرادي در جمع قوم بختياری بدون محافظ

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به نظر من حضور مقامات در بین مردم همانند اقدام رئیس رسانه ملی مبنی بر حضور در بین مردم بختیاری باید به صورت یک فرهنگ دربیاید.

علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام سید عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی مبنی بر حضور  در جمع مردم مسجد سلیمان بدون محافظ و همراه و اظهار تاسف نسبت به سوء‌تفاهم پیش آمده در مورد یکی از سریال‌های پخش شده از رسانه ملی گفت: به نظر من این مسئله باید به صورت یک فرهنگ دربیاید یعنی اگر انتقادی متوجه مسئولین بود در صورت صحت این امر نسبت به رفع آن اقدام نماید.

وی ادامه داد: اقدام رئیس رسانه ملی نیز در همین راستاست و این مسئله تاثیر بسیار مثبتی بر افکار عمومی خواهد داشت و اينكه يك مسئول ارشد بدون رعايت برخي ملاحظات امنيتي ساده و صميمي شخصا در جمع مردم حضور پيدا مي‌كند نشان از عمق روابط صميمي مردم و مسوولين نظام دارد.
 
بروجردی خاطرنشان کرد: ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و مهم است که ما پیوسته نسبت به مردم صداقت داشته باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
arash
۱۷:۳۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
باسلام بدونید بختیاری هیچگاه به مهمان خود حتی اگر دشمنش هم باشد صدمه نمی زند چه برسد به برادر خودش اقای ضرغامی خوب بختیاریها رو میشناسه که بدون محافظ اومده پیششون
سیدرضاحسینی نژاد
۱۵:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
سلام. مهندس ضرغامی یک بسیجی ولایتمدار و خادم مردم است. وقتی اینگونه بی ریا و خالصانه میان مردم می رود و برای یک اشتباه درساخت فیلم ازمردم دلجویی می کند نشانه فرهنگ ناب بسیجی در قلب و ذهن این مرد است . مردم خوب وخونگرم بختیاری نیز این صداقت را بامهربانی جواب دادند همانطورکه همیشه خوب و خونگرم و مهمان نوازبودند رفتارکردند.