سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجعلی: تنها با حمایت می‌توانیم جام را بگیریم/مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها با حمایت پیشکسوتان می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم تا از شرمندگی مردم دربیایم؛ مردم عاشق تیم پرسپولیس هستند.

محمد پنجعلی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تا روز چهارشنبه به بازیکنان تیم استراحت داده‌ایم از روز چهارشنبه تمرینات آغاز می‌شود این تمرینات فقط در تهران است و از اولین روز تمرینات کل برنامه ریزی که برای این 35 روز به بازیکنان اعلا می‌شود.
 
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازی تدارکاتی برای این تعطیلات در نظر داریم که حریفانمان هم از تیم‌های لیگ برتر هستند و هم لیگ یکی تا بتوانیم آمادگی بازیکنان را حفظ کنیم.
 
وی در خصوص مطالبات بازیکنان و کادر فنی گفت: صحبت‌هایی از باشگاه  و وزارت شده که مطالبات بازیکنان به علاوه پاداش بازی برد مقابل تیم صبای قم را بدهند تصمیماتی گرفته شده اما هیچی مشخص نشده است.
 
پنجعلی ادامه داد: واقعیت این است که پرسپولیس نباید کارش را به اینجا کشیده می‌شد هیچ تیمی در دنیا به اندازه پرسپولیس حاشیه ندارد و متاسفانه امسال از همه سال‌ها حاشیه های پرسپولیس بیشتر شده و این لطمعه به این تیم زد اگر این حاشیه‌ها نبود پرسپولیس بی چون چرا هر دو جام را از آن خود  می‌کرد.
 
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیشکسوتان پرسپولیس گفت: به خاطر مردم می‌خواهم هر کسی که از سر دلسوزی صحبت‌هایی می‌کند به حاشیه‌ها نپردازد تنها با حمایت پیشکسوتان است که می‌توانیم جام را بگیریم تا امسال بعد از سال‌ها از شرمندگی مردم و هواداران در بیایم.
 
وی در پایان در خصوص اینکه 7 نفر از پرسپولیس به تیم ملی ایران دعوت شده‌اند خاطر نشان کرد: افرادی که از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده‌اند عبارتند از،  حسین ماهینی، سید جلال حسینی، مهرداد پولادی، پیام صادقیان، محسن بنگر، محمدرضا خلعتری و  رضا حقیقی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیر ، تیم ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.