سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسایی در تذکر شفاهی:

چرا ما را بی‌سواد می‌خوانند/ حصر یک حکم قضایی است

یک نماینده مجلس گفت: چرا به روزنامه‌های نظیر وطن امروز، کیهان و ۹ دی فشار می‌آورند و ما را بی‌سواد می‌خوانند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حمید رسایی در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند، تنها راهکار و تنها راه حل در برابر تهدید اقتصادی است که دشمن می‌خواهد.  
 
وی افزود: برخی مسئولان اجرایی و عالیترین مقام اجرایی کشور کمتر از ده بار در شش ماه اخیر درباره اقتصاد مقاومتی ولی بیش از ۲۰۰ بار درباره تحریم سخن گفته است.  
 
عضو کمیسیون اصل ۹۰ تصریح کرد: مقام معظم رهبری دائما تاکید می‌کنند که باید نگاه به درون داشت ولی استفاده از بازنشستگان در دولت رو به صعود است، به کمیسیون اصل ۹۰ در این باره شکایت شده است، از آقای انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در این باره توضیح خواسته‌ایم که بگویند چند بازنشسته در دولت بکار گرفته شده است.  
 
رسایی ادامه داد: آقای روحانی از جوان‌ها استفاده کنند از کسانی که در ستاد انتخاباتی ‌شان بوده‌اند.  
 
این نماینده مجلس گفت: مجلس به وزیر ارشاد کارت زرد داد، ما گفتیم این تذکر است ولی دو روز بعد آقای روحانی جلسه‌ای گذاشت و گفت که ما از کارت زرد مجلس واهمه‌ای نداریم و نتیجه آن این شد که برخی نشریات از فرقه ضاله و انگلیسی بهائیت حمایت کند و همچنین نشریه‌ای حکم انسانی قصاص را غیر انسانی بداند، آن‌ها جسور شده‌اند. 
 
این نماینده مجلس گفت: از وقتی که امیرالمومنین و امامت وی در نشریه‌ها زیرسوال رفت و وزارت ارشاد حاضر نشد کاری کند و از وقتی که به مجلس حمله کردند، نتیجه‌اش اینگونه شد و متاسفانه فضایی درست شده است که کسی حتی انتقاد نکند.  
 
وی اضافه کرد: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی از یک فرزند شهید به خاطر مقالاتش در نقش توافقنامه ژنو شکایت کرده است، بگویند این انتقادات کجایش خلاف امنیت ملی است. فرمانده سپاه از توافق ژنو انتقاد کرده است.  
 
وی ادامه داد: لحن سخنان مقامات عالی رتبه نظام لحن انتقادی است و عدم اعتماد به این مذاکرات است، در عین حال ما هم از همکارانمان حمایت می‌کنیم به شرط اینکه مراقب منافع ملی باشند.  
 
رسایی گفت: از ۲۲ بهمن مردم به مذاکره کنندگان گفتند که مقاومت کنید آن‌ها نیز از این موضوع تدبیر بگیرند. 
 
وی با بیان اینکه آیا شورای عالی امنیت ملی مصوبه‌ای دارد ما را مطلع کند، دبیر شورای عالی تشخیصی می‌دهد ملاک نیست، شورای عالی امنیت ملی تصویب کرده سران فتنه آمریکایی _ انگلیسی فتنه ۸۸ در حصر باشند ولی شما می‌بینید در همین روزنامه‌ها در حالی که اوباما از حصر نقد می‌کند و می‌خواهد آن را بشکند، به حصر حمله می‌شود چرا شورای عالی امنیت ملی در این مورد از این روزنامه شکایت نمی‌کند.  
 
رسایی با تاکید بر اینکه حصر یک حکم قضایی است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در جریان کودتای نوژه، دستور به حصر یکی از مراجع تقلید که در این کودتا نقش داشت را صادر کرد تا زمانی که وی از دنیا رفت.
 
رسایی گفت: این موضوعات تیتر روزنامه‌های همسو با فتنه می‌شود ولی شورای عالی امنیت ملی به روزنامه‌ها و هفته نامه‌های مانند وطن امروز، ۹ دی و کیهان که به تیم مذاکره کننده انتقاد می‌شود تا در راستای مذاکرات به آن‌ها کمک شود، فشار می‌آورند، چرا این کار را می‌کنند و ما را بی‌سواد می‌خوانند.  
 
انتهای پیام/

برچسب ها: رسایی ، تذکر ، شفاهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.