سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش یانوکوویج برای دادن رشوه به مسئولان مرزبانی اوکراین و فرار از کشور

مرزبانی اوکراین خبر از تلاش یانوکوویچ برای رشوه دادن به نیروهای مرزبانی برای فرار از کشور خبر داد. ‎

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس ، مرزبانی اوکراین در گفتگو با خبرگزاری فرانس پرس گفت : رئیس جمهور برکنار شده این کشور "ویکتور یانوکوویچ" روز گذشته سعی کرد با دادن رشوه به مرزبانی در "دونتسک" در شرق اوکراین اجازه دهند تا هواپیمایش کشور را ترک کند ، اما تلاشهایش به شسکت خورد.

سخنگوی مرزبانی این کشور "سرگئی استاهوف" گفت : یک هواپیما که می‌خواست از دونتسک بلند شود ، مجوزهای لازم را برای پرواز نداشت ، هنگامی که مسؤولان برای بررسی مدارک آن رفتند ، با افراد مسلحی روبرو شدند که در مقابل پیشنهاد پول خواستار پرواز بدون مجوز شدند.

وی گفت : پس از مدت کوتاهی دو خودروی زرهی رسیدند و در اطراف این هواپیما مستقر شدند ، در این هنگام رئیس جمهور از این هواپیما پیاده شد و فرودگاه را ترک کرد.

سخنگوی مرزبانی از مقصدی که قرار بود این هواپیما به‌ آنجا برود سخن نگفت ؛ اما رئیس جدید پارلمان اوکراین "الکساندر تورچینوف" که از مخالفان یانوکوویچ است گفته است که وی اخیرا قصد فرار هوایی به روسیه داشته است.

تورچینوف طبق آنچه که خبرگزاری "اینترفاکس" منتشر ساخته گفته است : وی سعی داشته است که هواپیمایی را به سوی روسیه ببرد ، اما مرزبانی مانع از رفتن او شدند و او در حال حاضر در مکانی در منطقه "دونتسک" مخفی شده است.

شایان ذکر است که دونتسک زادگاه یانوکوویچ رئیس جمهور برکنارشده اوکراین می‌باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.