به گزارش
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ردبول در تستهای پیست خرز با مشکلاتی چون گرم شدن بیش از اندازه روبهرو بود، کلین معتقد است مشکلات فعلی ردبول، مانند فصل 2006 است.
وی ادامه داد: اینکه هورنر وینولی قبل از اتمام تستها از خرز رفتند، یعنی مشکلات خیلی جدیتر از چیزهایی است که گفته میشود.
نیوی سریعا عقب اتومبیل را از نو طراحی کرد که آن قسمت از جمله قسمتهایی است که تیمها در طول فصل با آن کمتر کار دارند.
وقتی با مشکل گرم شدن روبهرو باشند باید بر روی "ساید پاد" شیارهایی ایجاد کنند. در این صورت مشکل برطرف میشود، اما از طرفی دیگر، آن وقت قطعات آیرو دینامیکی دیگر درست کار نمیکند.
انتهای پیام/