سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

می روند عاشقان دیار عشق و وفا به کربلا

کربلا، عاشقان دیار عشق و وفا و دلدادگانی که غریبانه در آغوشت آرمیده اند، امروز به سویت می آیند تا بیعتی دوباره کنند و پیوند ناگسستنی خود را با خاندان رسول الله (ص) بیشتر نمایند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،، مردمان سرزمین دف، عرفان، طریقت و منادیان وحدت و اخوت اسلامی امروز پا در راهی گذاشته اند تا پیوند ناگسستنی خود با اهل بیت (ع) را بیش از پیش قویتر کنند و نگذارند راهی را که رسول الله (ص) برایشان ترسیم کرده اند به دست فراموشی سپرده شوند.

اینانی که امروز قدم در خاکت می نهند سنی و شیعه ای هستند که نه اختلافی دارند و دنبال اختلاف افکنی هستند، از جوار مرقد خواهر امام هشتم(ع) می آیند و می خواهند جهانیان بدانند که عقد اخوت مسلمانان این دیار ناگسستنی است.

این نخستین کاروان بازسازی عتبات عالیات از کردستان است که عازم کشور عراق می شود و در آن 50 نفر از خادمان اهل بیت(ع) به قصد خادمی امامان معصومشان (ع) می خواهند یک ماه در جوارشان به بازسازی بارگاهشان کمک کنند.

حجت الاسلام  حسینی شاهرودی، اهل بیت(ع) را الگوی مسلمانان جهان دانست و تاکید کرد زیارت عتبات عالیات و شناخت بیشتر سیره و زندگی امامان معصوم (ع) می تواند موجب سعادت دنیوی و اخروی مسلمانان شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان نیز با اشاره به ثبت نام 500 نفر از مردم اهل سنت و اهل تشیع استان برای انجام خدمات داوطلبانه در بازسازی عتبات عالیات، گفت: از این تعداد 50 نفر شامل معمار، جوشکار، کارگر ساده و سایر تخصص ها انتخاب شده و به نجف و کربلا اعزام می شوند./س
 

برچسب ها: طریقت ، کاروان ، سیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.