سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی: تیم ملی فوتبال نماد هویت ملی ما است

محمود گودرزی - وزیر ورزش و جوانان در همایش حمایت از تیم ملی فوتبال گفت: از تیم ملی به عنوان نماد هویت ملی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمود گودرزی - وزیر ورزش و جوانان در همایش حمایت از تیم ملی فوتبال گفت: براساس یک تحقیق علمی که خودم روی مسابقات ورزشی انفرادی مانند کشتی و تکواندو و رشته‌های جمعی مانند فوتبال و بسکتبال داشته‌ایم ورزش بر افزایش هویت ملی و دینی ما تاثیر بسیار زیادی دارد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد:‌ در این میان ورزش‌های جمعی و البته فوتبال تاثیر بسیار بیشتری بر این هویت خواهند داشت.  فوتبال به عنوان یک عنصر جذاب مفهومی فراتر از ورزش دارد و تاثیر زیادی بر جوامع، همچنین افزایش هویت دینی و ملی می‌گذارد.

گودرزی خاطر نشان کرد: انسجام داخلی می‌تواند این هویت را ایجاد کند و در تمامی عرصه‌های مذهبی و ورزشی تاثیرگذار باشد. میلیاردها نفر در سراسر دنیا، همگرایی خوبی به وسیله ورزش فوتبال و مستطیل سبز دارند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این مفهوم جادوگونه از فوتبال برای ما بدیهی است و امیدواریم ایران بتواند در این مقطع حضور خوبی در جمع برترین‌های دنیا داشته باشد.

گودرزی افزود: این حضور باید قدرتمندانه باشد و باید از تیم ملی خود به عنوان نماد ملی حمایت کنیم. وظیفه همه ما حمایت از هویت ملی و تمامیت ارزی کشور است.

وی در پایان گفت:‌ آحاد مردم امیدوار به توفیق تیم ملی هستند و باید از کسانی که از تیم ملی حمایت می‌کنند و همه زحمتکشان عرصه فوتبال از جمله کادر فدراسیون فوتبال تقدیر شود. وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال و همکارانشان با حمایت‌های مالی و معنوی می‌توانند در جام جهانی موفق شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گودرزی ، همبستگی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.