سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ایران جایگاه نخست خود را حتی در زمان چالش با غرب اثبات کرده است

امام جمعه دماوند گفت: امروز مشکل دشمن با ایران برنامه هسته ایی و غنی سازی اورانیوم نیست بلکه مشکل دشمن، اثبات جایگاه نخست این کشور حتی در زمان چالش با غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام "محمد علاءالدینی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به بخشی از فرمایشات گوهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خویش به دو محور حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری و تشکر از آنان و نیز حفظ وحدت و همدلی در برابر اهداف دشمن پرداختند.

وی ادامه داد: ایشان ضمن تشکر از ملت ایران برای حفظ وحدت و همدلی و حضور پرشور در صحنه، بر تداوم اهداف و دستاوردهای انقلاب تاکید کردند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب، حفظ وحدت در پاسداری از دستاوردهای کشور نقش موثری دارد، خاطرنشان کرد: ایران امروز به جایگاهی دست یافته است که نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی را در شرایطی برگزار می کند که گزینه های روی میز دشمن بر علیه ایران است.

این مقام مسوول بیان کرد: رسیدن به چنین جایگاهی یک دستاورد عظیم برای کشور و ملت است که باید در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمن همچون ایران هراسی و اسلام هراسی، به طور ویژه پرداخت.

حجت الاسلام علاءالدینی با بیان اینکه امروز دشمن مظلومیت اسلام و مسلمانی را نشانه گرفته است، گفت: برگزاری چنین اجلاسی در کشور بر اعتبار و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده و به جهانیان نشان داد که ثبات و عدم هراس در این نظام یک حقیقت است.

وی افزود: امروز حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دیگر حوزه ها در دست دشمن به یک ابزار بر علیه ایران تبدیل شده است و تنها مقوله ایی که می تواند اهداف آنان را خنثی سازد، چیزی جز حفظ وحدت نیست.

امام جمعه دماوند دومین پیامد حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 92 را به فرموده رهبری، استقامت در برابر توطئه های غرب دانست و بیان کرد: دشمن اگر به گزینه های روی میز اشاره دارد، باید ما نیز مراقب دشمنان داخلی باشیم زیرا آنان اهانت به ارزش های اسلامی را نشانه گرفته اند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: باید در تمامی عرصه ها به ویژه در حوزه فرهنگ مراقب دشمنان داخلی بود زیرا هراس ایادی استکبار جهانی از گسترش فرهنگ شیعی است./س



برچسب ها: ایران ، غرب ، رهبری ، وحدت ، همدلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.