سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام خبر داد:

غربالگری بیش از 1500 بیمار در "بیمارستان صحرایی"

در حال حاضر بیمارستان صحرایی شهید دکتر خانزادی در بخش زرند از شهرستان ایلام در حال ارائه خدمات رایگان به صورت شبانه روز است.

سرهنگ زمانی، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: بیمارستان صحرایی تخصصی شهید دکتر خانزادی در بخش زرند از شهرستان استان ایلام به همت بسیج جامعه پزشکی این استان در حال ارائه خدمات رایگان به صورت شبانه روز به کل عموم این استان است.

وی با بیان اینکه 4 بیمارستان تخصصی صحرایی در استان ایلام از مورخ 29 بهمن تا 4 اسفند ماه در حال ارائه خدمات می‌باشند، اشاره کرد و افزود: در این بیمارستان صحرایی، پزشکان در 2 رشته فوق تخصصی و 9 رشته تخصصی و همچنین "بخش‌های رادیولوژی"، اتاق عمل آزمایشگاه، داروخانه، ایستگاه سلامت مشغول به ارائه خدمات رایگان هستند.

وی تصریح کرد: در این بیمارستان صحرایی 16 تیم امدادی پزشکی به 33 روستا حوزه بخش زرند اعزام شده‌اند به ارائه ویزیت و دارو رایگان پرداخته‌اند.

زمانی از غربالگری 1500 نفر بیمار در این بیمارستان خبر داد و گفت: با توجه به استقبال بیش از حد در طول برپایی بیمارستان صحرایی، 1500 نفر مورد غربالگری قرار گرفته‌اند و در صورت لزوم به پزشک متخصص ارجاع داده شده‌اند.

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام اظهار داشت: در بخش" چشم پزشکی" علاوه بر 400 مراجعه کننده، 150 نفر به صورت رایگان عینک دریافت کرده‌اند که 40 نفر از این تعداد جهت انجام عمل جراحی مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.