سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی عمران شهری در سنندج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی عمران شهری به همت این دانشگاه در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،کیانی گفت:نشست یاد شده به مدت سه روز از 13 تا 15 اسفندماه جاری در سنندج برگزار می‌شود.
وی افزود: برای برگزاری کنفرانس یاد شده 20 محور تدوین و برنامه‌ریزی شد که برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، مصالح و فن‌آوری‌های نوین در سازه‌های شهری، برنامه‌های کاهش خطرات زلزله در نواحی لرزه خیر، معماری و نقش آن در توسعه پایدار شهری از جمله محورهای این همایش است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اضافه کرد: برنامه‌های توسعه شهری، چالش‌ها و الزامات شهرهای آینده، صنعت بیمه و ارتباط آن با توسعه شهری، آسیب‌پذیری و مقاوم‌سازی سازه‌های مهندسی، سیستم‌های جدید شبکه‌های آب و فاضلاب و  ساماندهی آب‌های سطحی و زیرزمینی در حوزه شهری، مهندسی ترافیک و حمل و نقل شهری و مهندسی تونل برای نواحی شهری دیگر محورهای همایش یاد شده است.
کیانی در ادامه گفت:همچنین کنترل آلودگی در مناطق شهری، محیط زیست و رابطه آن با توسعه پایدار شهری، کاربرد سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی در مدیریت و توسعه شهری، پایداری طبیعی و اثرات آن بر توسعه شهرها، بحران‌های شهری و اثرات آن بر توسعه شهرها و ساختمان های تاریخی و نقش آنها در برنامه‌های توسعه شهری از دیگر محورهای این همایش هستند./س
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.