سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بنا: در مجارستان بیشتر از نتیجه به دنبال محک فرنگی کاران هستیم/از میزبانی جام جهانی واقعاً خوشحال شدم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:به طور حتم در مسابقات جام جایزه بزرگ مجارستان محک جدی فرنگی کاران اعزامی از هر نتیجه ای برای ما مهم تر است.

محمد بنا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در هرصورت تورنمنت های بین المللی بیشتر برای آشنایی با میزان آمادگی کشتی گیران و برطرف کردن نقاط ضعف و قوت آنها برای مسابقات مهم می باشد.

وی ادامه داد:یعنی این که تمریناتی را که فرنگی کاران در اردوهای تیم ملی پشت سر می گذارند را فقط با حضور در یک مسابقه بین المللی و دیدار با کشتی گیران سایر کشورها می توان متوجه شد تا چه اندازه مثمر ثمر بوده تا برای میادین بزرگتر این نفرات را آماده ساخت.البته کسب نتیجه لازم و موفقیت در هر میدانی برای ما اهمیت خاص خودش را دارد چرا که با توجه به بزرگی که کشتی فرنگی ایران در دنیا دارد همه از این رشته توقع دارند.

دارنده مدال نقره جهان با اشاره به مسابقات جایزه بزرگ مجارستان تصریح کرد:در مجارستان نفراتی چون حمید سوریان،امید نوروزی،سعید عبدولی،فرشاد علیزاده،حبیب اله اخلاقی،طالب نعمت پور،قاسم رضایی و بشیر باباجانزده به همراه 4 کشتی گیر جوان به نام های محمد کریمی،وحید بابایی جعفری،یوسف قادریان و سامان عزیزی را محک خواهیم زد تا برای رقابتهای بعدی آنها را آماده سازیم.

وی افزود:برخی از نفرات اعزامی ماه های زیادی است که در هیچ میدانی کشتی نگرفتند،ضمن آنکه قوانین نیز تغییر کرده در نتیجه مسابقات مجارستان برای آنها از اهمیت ویژه تری برخوردار خواهد بود.

بنا در خصوص عدم اعزامش به این مسابقات اظهار اشت:با توجه به این که کشتی گیران اعزامی از تجربه لازم برخودار هستند و از آنجا که من هموراه سعی دارم به مربیانم هم استقلال کاری بدهم خودم به مجارستان نمی روم تا با زیرنظر داشتن تمرینات سایر اردونشینان یک تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کنم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این که از میزبانی جام جهانی واقعاً خوشحال شدم عنوان کرد:شاید در این مدت یکی از خبرهایی که باعث شد واقعاً خوشحال شوم همین میزبانی مسابقات جام جهانی بود،هر چند دوست داشتم با این تیم رویایی که داریم در روسیه جام قهرمانی را بگیرم اما به هر حال در تهران و جلوی چشم هزاران تماشاگر ایرانی کسب موفقیت لذت بیشتری دارد.

بنا در پایان با اشاره به تلاش های مسئولان فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد:از آقای رسول خادم و علی رضا حیدری به دلیل رایزنی های مناسبی که برای میزبانی جام جهانی در اردیبهشت ماه داشتند تشکر ویژه دارم و امیدوارم در نهایت کشتی فرنگی ایران همچنان بتواند به بزرگی خود در جهان ادامه دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بنا ، کشتی ، جام جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.